Gå til innhold

sAlnes`s E39 528i manuell sedan// Til salgs.


sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

Blitt gjort litt små ting med bilen. Fått på lykter med hvite blinkere bak :D Og fått rondellene på. Fikk også bytte rute i dag så da er den et skrit nærmere EU godkjenning. Pakke fra koed har jeg og fått med litt små dill som blir montert i løpet av helgen.image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering :D. Motoren har fått service med nytt kn innsatsfilter, nye plugger, olje, filter, bensinfilter, og toppdekslpakning. Har også fått byttet vannpumpe og temrmostathus pga slark og liten lekkasje. Har og fått av den fryktelig eksosen :P Preface lykter m. hvit blink og hjulstilling ble tatt i dag så da er det bare å bestille time til vegvesenet :D Litt dårlig med bilder akkurat på denne.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kvestermo skrev:

Pen bil! Ser ut som du får gjort en god del på kort tid. Hadde jeg jobba i samme hastighet som deg hadde min 528 vært ferdig på en uke og ikke ett år haha..:P

Takk for det :D Må innrømme selv at den begynner å komme seg. Haha  når man akkurat har fått lønn, har litt tid til overs og har en delebil stående så går det fort for seg. Må bare få den godkjent nå slik at den kan brukes :P 

Ser at det er nøyaktig 2 år siden sist det var aktivitet på 528 tråden din :P 

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/13/2016 at 7:59 PM, salnes34 said:

Takk for det :D Må innrømme selv at den begynner å komme seg. Haha  når man akkurat har fått lønn, har litt tid til overs og har en delebil stående så går det fort for seg. Må bare få den godkjent nå slik at den kan brukes :P 

Ser at det er nøyaktig 2 år siden sist det var aktivitet på 528 tråden din :P 

Ja ikke sant! Joda, har skjedd MYE med den siden da.. M-sport rundt om og 10 2'er feiler reparert. har bare ikke oppdatert tråden.. bruker mest tid og penger på 525d'en så da får den såklart også mest oppmerksomhet her inne! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, kvestermo skrev:

Ja ikke sant! Joda, har skjedd MYE med den siden da.. M-sport rundt om og 10 2'er feiler reparert. har bare ikke oppdatert tråden.. bruker mest tid og penger på 525d'en så da får den såklart også mest oppmerksomhet her inne! :D 

Ja da skjønner jeg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye som skjer her men har fått gjort litt siden sist. Har fått time til godkjenning av senk og felger 11. oktober så egentlig bare det jeg venter på slik at jeg kan få skilter og begynne å bruke bilen. :P 

Har gjort litt på mangellappen. Håndbrekk var på lappen og der har forrige eier eller eier før det bare kuttet ut alt av håndbrekk. Hvorfor? Aner ikke. Uansett så var waiere klippet og alt inni trommel manglet. La opp nye waiere og ordnet nye sko og alt som måtte til.

Har og fått på orginalfanger i dag noe jeg synes ble en stor forbedring. Er nok mange som uke er enig men "who cares?". Viktig å ha litt sin egen stil :D Nye innerskjermer er på plass, nye slitasjevarslere og. Flett nye lister til fangeren. Men som dere ser så mangler grillene i fangeren så må få skaffet det. 

Frem til jeg får bilen godkjent så blir det bare litt små ting som dette. Blir  diverse lakkering  og retrofitting når jeg får på skilter :) 

IMG_4109.JPG

Litt sliping :) IMG_4110.JPG

Kjapp lakkering :) 

IMG_4115.JPGIMG_4114.JPG

Fill byttet viften i fronten og da den var ødelagt og jeg hadde en liggende :) 

IMG_4125.JPG

Ikke der beste bildet men hele eksosen er nede etter hånbrekkwaier skift då får ikke flyttet på den :/ 

IMG_4117.JPGIMG_4118.JPGIMG_4121.JPGIMG_4122.JPGIMG_4123.JPG

IMG_4124.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...