Gå til innhold

sAlnes`s E39 528i manuell sedan// Til salgs.


sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, salnes34 skrev:

Ja har send meldt på de som ligger der. Ene kulen så jeg var altfor slitt så den droppet jeg. E36 og troe jeg kom med slik kul men har ikke sjekket finn for e36er

E36 kom vel med samme som E34. Ikke en kul i hvertfall :P

E38 har jo og kuler, men tror de kun finnes i treverk og sølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, DanielStance skrev:

E36 kom vel med samme som E34. Ikke en kul i hvertfall :P

E38 har jo og kuler, men tror de kun finnes i treverk og sølv.

Ja sjekket e36 nå og der var det spake ja😂E38 kom og med skinnkule som individual. Og e38 kom faktisk med bruyure club som individual også. Så man kan kjøpe ny bruyure club automat kule. Men da til 1600kr... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, salnes34 skrev:

Ja sjekket e36 nå og der var det spake ja😂E38 kom og med skinnkule som individual. Og e38 kom faktisk med bruyure club som individual også. Så man kan kjøpe ny bruyure club automat kule. Men da til 1600kr... :P 

Tror kanskje 1600kr er litt mye for en girkule ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg endelig skaffet meg svart taktrekk :D Ble en helt annen bil og annen atmosfære i bilen. Er ikke annet en strålenede fornøyd. Hattehyllen var også falmet og blitt helt lilla slik den er på de fleste e39er. Den fikk seg et strøk med biltema sin vinyllakk og vipps så så den helt ny ut. :D Så interiøret begynner å komme seg. Må få trekt om rattet og bygget om til manuell gir så er den done innvendig.

Har også fått fatt på Birke Anthrazit individual trelistene som jeg har siklet etter(Takk til @kjelljakob97). Men mangler navi listen. Må ut å prøve etterpå og se hva som blir best, synes bruyere club listene og er helt rå.

DSC00001.JPG

DSC00002.JPG

DSC00003.JPG

DSC00004.JPG

DSC00005.JPG

DSC00007.JPG

DSC00008.JPG

DSC00012.JPG

DSC00013.JPG

DSC00020.JPG

 

Hattehyllen før lakk(skikkelig fæl):

IMG_4971.thumb.JPG.2d3995ba813a4fe4e300a973eb47480c.JPG

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvemontert individual listene :) Tror jeg må tenke litt på det og jeg må få tak i listen til navigasjonen. Er tøffe lister men ble samtidig litt mørkt når alt sammen er svart.

DSC00024.JPG

DSC00025.JPG

DSC00026.JPG

DSC00027.JPG

DSC00028.JPG

DSC00029.JPG

DSC00030.JPG

DSC00031.JPG

DSC00032.JPG

DSC00033.JPG

DSC00022.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bytte til 16:9 skjerm så slipper du å tenke på den listen :P

Så bra ut, men ble kanskje litt mørkt som du sier :) Gjorde seg med svart taktrekk og :) Har det i 740en og syns det er mye finere en grått.

Spottet deg forresten på Mandag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er ute å lufter "udyret" litt av og til :D 16:9 skjerm blir det ikke, tenker å holde denne bilen så preface så mulig og den gjør en del på interiøret for å få den "old school" looken.(Er litt sær på sånt :P ) Har en kar som har listen til liten navi men han har ikke fått 2 din spilleren sin til å fungere med dsp enda så må vente på han. :|

Synes bruyere club listene bryter fint med det svarte så heller litt mot de. Får kjøre med individual listene en stund og finne ut hva jeg synes er best. Så eventuelt spare de til jeg finner et individual interiør i en farge der de passer bedre. :D 

Kjørte du 740en på mandag? Kan ikke huske å ha sett den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, salnes34 skrev:

Haha er ute å lufter "udyret" litt av og til :D 16:9 skjerm blir det ikke, tenker å holde denne bilen så preface så mulig og den gjør en del på interiøret for å få den "old school" looken.(Er litt sær på sånt :P ) Har en kar som har listen til liten navi men han har ikke fått 2 din spilleren sin til å fungere med dsp enda så må vente på han. :|

Synes bruyere club listene bryter fint med det svarte så heller litt mot de. Får kjøre med individual listene en stund og finne ut hva jeg synes er best. Så eventuelt spare de til jeg finner et individual interiør i en farge der de passer bedre. :D 

Kjørte du 740en på mandag? Kan ikke huske å ha sett den.

Hehe okei :P Ja kanskje like greit å kjøre helt ut med preface ja :P

Ja syns de Bruyere club listene funker litt bedre :) Har sånne svartlilla ish lister i 520en min, sammen med svart interiør og det blir litt mørkt :P

Ja :) Så både deg og D.Toft :P

Så deg i den rundkjøringen med bussterminalen i Blomsterdalen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, DanielStance skrev:

Hehe okei :P Ja kanskje like greit å kjøre helt ut med preface ja :P

Ja syns de Bruyere club listene funker litt bedre :) Har sånne svartlilla ish lister i 520en min, sammen med svart interiør og det blir litt mørkt :P

Ja :) Så både deg og D.Toft :P

Så deg i den rundkjøringen med bussterminalen i Blomsterdalen :P

Haha da må jeg holde øynene mer oppe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, salnes34 skrev:

Haha da må jeg holde øynene mer oppe 😂

Haha :grin: Sikkert ikke den enkleste plassen å se hverandre på.

Eg så bilen på avstand før eg nådde rundkjøringen men då så det ut som en E36 :oops: Men innså når jeg var kommet nærmere at den var litt for rundt i kantene til å være det, også innså jeg at det var din bil haha :razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, DanielStance skrev:

Haha :grin: Sikkert ikke den enkleste plassen å se hverandre på.

Eg så bilen på avstand før eg nådde rundkjøringen men då så det ut som en E36 :oops: Men innså når jeg var kommet nærmere at den var litt for rundt i kantene til å være det, også innså jeg at det var din bil haha :razz:

Haha ja kan jo minne litt om e36 med preface lyktene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Freakshow skrev:

ble meget lekkert med ny listene og sort taktrekk! det gjør noe helt sinnsykt altså! :D

 

Takk for det! :) Ble automatisk mer gjennomført. Men får se om jeg ikke bytter tilbake til bruyere club. Synes det ble for lite brytning og ukomplett når jeg mangler håndbrekk og navilist :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, salnes34 skrev:

Takk for det! :) Ble automatisk mer gjennomført. Men får se om jeg ikke bytter tilbake til bruyere club. Synes det ble for lite brytning og ukomplett når jeg mangler håndbrekk og navilist :P 

det problemet løser du veldig enkelt! :)
kjøp deg ny i skinn til håndbrekk! :)
og prøv eventuelt ta av treverke fra navi og plastidip den sort midlertidig? :) eventuelt finn tak i stor navi? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinn håndbrekk har jeg men det går ikke på håndbrekksarmen for treverk. Så da må jeg av med hele håndbrekksarmen en gang til.

Blir ingen plastidipp eller stor navi haha. Men ellers takk for tips :) Så tenker å hive på igjen bruyere club listene inntil jeg har komplett sett med det andre :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...