Gå til innhold

sAlnes`s E39 528i manuell sedan// Til salgs.


sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Gabz skrev:

Synes preface-lyktene kan være fine de og! Men bak på E39 må det nok være hvitt på preface ja :)

Ja oransje passet ikke så bra til grønn hvertfall :) Har hvite på den andre bilen så tenker å ta de over :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, osteper skrev:

Har du tenkt å fikse kanalen? Isåfall skal du bytte hele eller dra ut bulken? :)

Har tenkt å fikse den ja. Ikke selv selvsagt men får det gjort gjennom en kompis. Blir å dra ut bulken og lakkere oppigjen kanalen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, salnes34 skrev:

Har tenkt å fikse den ja. Ikke selv selvsagt men får det gjort gjennom en kompis. Blir å dra ut bulken og lakkere oppigjen kanalen. :) 

Var jo ikke den største bulken, så blir nok bra det ja. :) 

Har en litt værre bulk i min, så er redd jeg må bytte hele kanalen. Har en ny liggendes, men får se det ann om det er verdt å bytte den. Blir jo fort dyrt når man ikke har sveiseapparat og utstyr selv. 

Endret av osteper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, osteper skrev:

Var jo ikke den største bulken, så blir nok bra det ja. :) 

Har en litt værre bulk i min, så er redd jeg må bytte hele kanalen. Har en ny liggendes, men får se det ann om det er verdt å bytte den. Blir jo fort dyrt når man ikke har sveiseapparat og utstyr selv. 

Ja så lenge det ser greit ut fra fremsiden så går det bra. På undersiden er det ikke så altfor nøye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update sent på kvelden :) Hadde meg en liten kose økt i garasjen der jeg fikk montert det som for meg blir prikken over i'en med interiøret. Lys i håndtakene innvendig. :D Det gir liksom et lite løft innvendig og jeg synes det ser veldig elegant ut :P Jo mer lys jo bedre. Komfort setene er også på plass.

 Har også fått limt fuktsperren i dørene skikkelig igjen og montert focal høytalerene fra gamle bilen. :) Ellers har jeg bestilt time til ruteskift neste fredag da dette var feil på EU.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått fatt i tuv papirer til senken nå men er litt i stuss på hvor jeg finner godkjent høyde i papirene? Alt står på tysk så mye jeg ikke skjønner der.  Og gjør det noe om man kommer med tyske papirer på vegvesenet :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gabz skrev:

Tyske papirer har du rett til å bruke der :) Og står alltid mål i papirene, ja. Var det Supersport Black Evo? I såfall er minstegrensen 32cm fra midten av navet til hjulbue både foran og bak.

Haha faktisk litt usikker på hvilke sett det er . Men skal se om jeg finner noe nr på det i dag. Har hvertfall funnet disse tuv papirene: http://www.gsbildeler.no/dokumenter/vare/663459/t-15141.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt gjort litt små ting med bilen. Fått på lykter med hvite blinkere bak :D Og fått rondellene på. Fikk også bytte rute i dag så da er den et skrit nærmere EU godkjenning. Pakke fra koed har jeg og fått med litt små dill som blir montert i løpet av helgen.image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...