Gå til innhold

sAlnes`s E39 528i manuell sedan// Til salgs.


sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Gabz skrev:

Fjerne håndbrekk, ja.. Spesielt :P Godt det ble orden på sakene!

Meeeeget spesielt.. Begge waiere var kuttet og alt i trommelen var fjernet. Kan se for meg at den kanskje har hengt litt men hvorfor ikke bare fikse når du først er av med alt haha? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.8.2016 at 7.40, salnes34 skrev:

Takk for det :D Haha potta skal av og orginal potte skal på. :P Siden det var en del utstyr på bilen allerede så blir det ikke så mye ettermontering som jeg kanskje så for meg når jeg skulle kjøpe ny bil. Men kommer hvertfall til å ta alt innvendig fra den gamle bilen min inkl. komfort setene. Synes de er bedre :)

Men i første omgang. Navi, tlf, DSP, multiratt, cruise control. Sikkert noe jeg har glemt men som sagt så kommer det en check liste der jeg skal prøve å få med alt. Slenger med et bilde av gamle bilen innvendig så kan dere se va hvordan det blir sende

Hvorfor skal du ha inn vanlige skinnseter ? Er sportsstola slitte og stygge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Hvorfor skal du ha inn vanlige skinnseter ? Er sportsstola slitte og stygge ?

Sportstolene var helt greie men vill ha comfortseter med justerbar korsryggstøtte og justerbar knekk i ryggen. Vanskelig å gå over til noe annet når du først har blitt vant med de😂. Hadde ikke erstattet de med vanlige skinnseter. :) Kunne bygget  contur stoler ved å ta setet fra sportstolene og ryggen fra comfort setene men solgte de før jeg rakk å tenke tanken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.9.2016 at 1.16, salnes34 skrev:

Liten update sent på kvelden :) Hadde meg en liten kose økt i garasjen der jeg fikk montert det som for meg blir prikken over i'en med interiøret. Lys i håndtakene innvendig. :D Det gir liksom et lite løft innvendig og jeg synes det ser veldig elegant ut :P Jo mer lys jo bedre. Komfort setene er også på plass.

 Har også fått limt fuktsperren i dørene skikkelig igjen og montert focal høytalerene fra gamle bilen. :) Ellers har jeg bestilt time til ruteskift neste fredag da dette var feil på EU.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Hvor fikk du tak i sånne lys til dørhåndtaket ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Hvor fikk du tak i sånne lys til dørhåndtaket ?

Kjøpte de av en som hadde liggende. Helt tilfeldig egentlig. Har sett de på ebay men synes de var for dyr. Så kom jeg over en i Norge som hadde de en del billigere. Gir definitivt et bra løft på interiøret :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, salnes34 skrev:

Sportstolene var helt greie men vill ha comfortseter med justerbar korsryggstøtte og justerbar knekk i ryggen. Vanskelig å gå over til noe annet når du først har blitt vant med de😂. Hadde ikke erstattet de med vanlige skinnseter. :) Kunne bygget  contur stoler ved å ta setet fra sportstolene og ryggen fra comfort setene men solgte de før jeg rakk å tenke tanken. 

Ok, jeg skjønner :-D Synd de var solgt da, ellers hadde jeg vært intr :-D Er glad i disse sportstolene :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, salnes34 skrev:

Kjøpte de av en som hadde liggende. Helt tilfeldig egentlig. Har sett de på ebay men synes de var for dyr. Så kom jeg over en i Norge som hadde de en del billigere. Gir definitivt et bra løft på interiøret :D 

Ja det er dritkult :-D Hva heter sånne lys på engelsk ? Kan jo kikke litt på ebay og vurdere :wink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, trykket på multisitèr-knappen :-P Da kom jo hele billedserien med updaten av lys i dørhåndtaket :-P Teit at alt en svarer på, kommer inn på sistesiden ? Men kanskje greit hvis man har en 200-siders tråd og slipper å lete gjennom for å finne svar som folk har lagt igjen :wink: Uansett, en veldig pen 528i du har fått deg :-D Hvordan er den for rust ? Mulig du har svart på det før, men jeg har Alzheimer Light :-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Sorry, trykket på multisitèr-knappen :-P Da kom jo hele billedserien med updaten av lys i dørhåndtaket :-P Teit at alt en svarer på, kommer inn på sistesiden ? Men kanskje greit hvis man har en 200-siders tråd og slipper å lete gjennom for å finne svar som folk har lagt igjen :wink: Uansett, en veldig pen 528i du har fått deg :-D Hvordan er den for rust ? Mulig du har svart på det før, men jeg har Alzheimer Light :-P 

Haha det går bra. Og takk for det :) søk på ebay etter: Bmw e38 illuminated door handles. Bilen er veldig bra for rust. Denne går vel under kategorien 98% rustfri. er litt rust 2 plasser som blir slipt ned og profflakkert når jeg få skilt på :) Er en del riper,vaskeriper og swirls i lakken men skal få en god polering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, salnes34 skrev:

Haha det går bra. Og takk for det :) søk på ebay etter: Bmw e38 illuminated door handles. Bilen er veldig bra for rust. Denne går vel under kategorien 98% rustfri. er litt rust 2 plasser som blir slipt ned og profflakkert når jeg få skilt på :) Er en del riper,vaskeriper og swirls i lakken men skal få en god polering. 

Okki, men nå fikk jeg mld fra en med noen prefacelykter som også har slike dørhåndtaklys liggendes 👍 Så om han ikke skal ha for mye, kjøper jeg dem 😃

Kult at du er så heldig å ha fått tak i en så og si rustfri utgave a gitt 👍 Da er det litt lettere å ha den rette gløden til å fortsette vedlikehold 😃

Sånne riper og vaskeswirls er jo alltids mulig å få rimelig usynlig med rette produkter 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Okki, men nå fikk jeg mld fra en med noen prefacelykter som også har slike dørhåndtaklys liggendes 👍 Så om han ikke skal ha for mye, kjøper jeg dem 😃

Kult at du er så heldig å ha fått tak i en så og si rustfri utgave a gitt 👍 Da er det litt lettere å ha den rette gløden til å fortsette vedlikehold 😃

Sånne riper og vaskeswirls er jo alltids mulig å få rimelig usynlig med rette produkter 😃

Ja har vært heldig med bilen rustmessig :) Kommer seg din bil og nå når du får på litt stasj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...