Gå til innhold

sAlnes`s E39 528i manuell sedan// Til salgs.


sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

Imponerende jobb!

Har veldig sansen for at noen gidder å montere et tyve år gammelt navigasjonssystem med tanke på det som finnes av alternativ. :)

Hadde gjort det samme selv, sånn det er sagt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, awt skrev:

Imponerende jobb!

Har veldig sansen for at noen gidder å montere et tyve år gammelt navigasjonssystem med tanke på det som finnes av alternativ. :)

Hadde gjort det samme selv, sånn det er sagt. :D

Takk for det :D Er nok ikke det beste på markedet nei men er definitivt  det som ser best ut i bilen! Har jo en mediabride som har erstattet cd-veksleren slik at jeg kan spille musikk fra iphonen. Så jeg lever ikke helt på 90 tallet haha. Blir nok en bra løsning på dab når den tid kommer også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gledens dag i dag. :D Var på etterkontroll i går og bilen kom ut med kun senk igjen på lappen. Var hos svv i dag tidlig og fikk godkjent senkesett og rondell i vognkortet. Da var det bare å hente ut skilter på bilen. Tut og kjør  :D 

14647354_10153760308521856_1495809769_o.jpg14689181_10153760308536856_1652064838_o.jpg14672678_10153760308516856_1493123342_o.jpg14678134_10153760308526856_240323749_o.jpg14689169_10153760308556856_942123869_o.jpg

 

Fikk også montert disse badboysa i går ;)  Gjorde litt på helhetsinntrykket :D DSC00001.JPGDSC00002.JPGDSC00003.JPGDSC00004.JPG

Ut med de gamle og gjøre litt reint under listene.

 

DSC00005.JPGDSC00006.JPGDSC00007.JPGDSC00008.JPGSå inn med nye. Kjøpte disse brukt så er ikke helt strøken men ble uansett myyyye bedre :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Skare1 skrev:

Så ut til å være en omfattende jobb å montere navi, men ble veldig bra til slutt :) Bilen ser langt bedre utstyrt ut med en gang, Gratulerer med EU og skilt :)

Takk takk :D Er litt omfattende men er sjette gang jeg ettermonterer det i enten en e46 eller e39 så gikk ganske greit nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget bra retrofits her ja! det står i stor respekt! :D

men ser dere skriver om å legge inn KM ? må ha nytt speedometer til min bil, men å finne en med samme km stand er nok umulig xD får jeg kodet dette inn i det nye speedometert isåfall hvordan program må jeg bruke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Freakshow skrev:

meget bra retrofits her ja! det står i stor respekt! :D

men ser dere skriver om å legge inn KM ? må ha nytt speedometer til min bil, men å finne en med samme km stand er nok umulig xD får jeg kodet dette inn i det nye speedometert isåfall hvordan program må jeg bruke da?

Tusen takk :D Kjekt med tilbakemeldinger på arbeid man hat lagt ned litt tid i.. 

Når det kommer til å legge in kmstand så vet jeg hvertfall at det fungerer på preface biler av de jeg har prøvd. Man bruker enkelt og greit bmw scanner. Om du ikke har prøvd det før så får man det på ebay. Og det ligger masse gode videoer på youtube osv på innføring i programmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, salnes34 skrev:

Tusen takk :D Kjekt med tilbakemeldinger på arbeid man hat lagt ned litt tid i.. 

Når det kommer til å legge in kmstand så vet jeg hvertfall at det fungerer på preface biler av de jeg har prøvd. Man bruker enkelt og greit bmw scanner. Om du ikke har prøvd det før så får man det på ebay. Og det ligger masse gode videoer på youtube osv på innføring i programmet :)

nei har bmw scanner så det ordner seg! :D får gå på youtube og sjekke opp litt! :) takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Freakshow skrev:

nei har bmw scanner så det ordner seg! :D får gå på youtube og sjekke opp litt! :) takker :D

 

På high cluster som f.eks du har så er det som regel preface det går ann og kode riktig kmstand. De byttet ut chipen i clusteret til en ny som er ment for kode 1 gang. Eller så er det dønn umulig og få det kodet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det en aldri så liten update igjen, bilen har vært og fått litt lakk de stedene det var rust. Resultatet ble veldig bra :D . Arbeidet er utført hos Sandviken Billakkering i Bergen. Så vist noen trenger å få noe lakkert så er de å anbefale. Gi en lyd til @Etik39 så ordner han en god pris.

IMG_4297.JPGIMG_4299.JPGIMG_4298.JPGIMG_4294.JPGIMG_4292.JPGIMG_4291.JPGIMG_4293.JPG

 

IMG_4281.JPGIMG_4290.JPGIMG_4282.JPG

 

IMG_4283.JPGIMG_4296.JPGIMG_4288.JPG

Før bildene ligger i første post så kan dere se forskjellen :) 

IMG_4287.JPG

Ble også en liten motorvask når bilen kom hjem igjen :) 

 

 

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig bra det der! Bilen blir mer og mer strøken :D For de som trenger hjelp ang lakk og karroseri så er det bare å gi en hola så ordner vi en supertilbud og 5års garanti på arbeidet! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra arbeid du gjør her :) Må si det er ikke ofte jeg ser at folk VIL ha pre-facelift utseende på E39 haha :P Mangler bare Style 33 felger for fullført look :lol: Skal du senke den mer bak?

 

1 minutt siden, Etik39 skrev:

Ble veldig bra det der! Bilen blir mer og mer strøken :D For de som trenger hjelp ang lakk og karroseri så er det bare å gi en hola så ordner vi en supertilbud og 5års garanti på arbeidet! :) 

Hmm, det skal jeg ha i bakhodet om jeg ikke får hevet kjøpet på 740en min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, DanielStance skrev:

Mye bra arbeid du gjør her :) Må si det er ikke ofte jeg ser at folk VIL ha pre-facelift utseende på E39 haha :P Mangler bare Style 33 felger for fullført look :lol: Skal du senke den mer bak?

 

Hmm, det skal jeg ha i bakhodet om jeg ikke får hevet kjøpet på 740en min :P

Bare til å fyre løs om det skulle være noe! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, DanielStance skrev:

Mye bra arbeid du gjør her :) Må si det er ikke ofte jeg ser at folk VIL ha pre-facelift utseende på E39 haha :P Mangler bare Style 33 felger for fullført look :lol: Skal du senke den mer bak?

 

Hmm, det skal jeg ha i bakhodet om jeg ikke får hevet kjøpet på 740en min :P

Takk takk. Ja er vel en av veldig få som synes prefscelift utseende ser helt konge ut haha :P . Ang. senkingen bak så er jeg litt usikker. Kanskje det blir litt mer senk bak til våren men blir ikke gjort noe mer med før vinteren hvertfall :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Etik39 skrev:

Bare til å fyre løs om det skulle være noe! :D

Blir sikkert svindyrt uansett, men skal som sagt ha det i bakhodet :P

Nå, salnes34 skrev:

Takk takk. Ja er vel en av veldig få som synes prefscelift utseende ser helt konge ut haha :P . Ang. senkingen bak så er jeg litt usikker. Kanskje det blir litt mer senk bak til våren men blir ikke gjort noe mer med før vinteren hvertfall :D 

Hehe, noen må like det også :P Jeg liker best facelift, men finnes tøffe preface også :P

Ah okei, syns bare det så ut som det var sykt stor mellomrom mellom skjerm og dekk :P Men om du skal beholde den høyden så hadde det sett bedre ut med breiere dekk enn de som står på nå :P Litt mye strekk når bilen ikke er skamsenket hehe. Men ditt valg selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...