Gå til innhold

sAlnes`s E39 528i manuell sedan// Til salgs.


sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, DanielStance skrev:

Blir sikkert svindyrt uansett, men skal som sagt ha det i bakhodet :P

Hehe, noen må like det også :P Jeg liker best facelift, men finnes tøffe preface også :P

Ah okei, syns bare det så ut som det var sykt stor mellomrom mellom skjerm og dekk :P Men om du skal beholde den høyden så hadde det sett bedre ut med breiere dekk enn de som står på nå :P Litt mye strekk når bilen ikke er skamsenket hehe. Men ditt valg selvfølgelig :)

Ja blir breiere dekk når de er moden for utskifting :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gabz skrev:

Ble bra med ny lakk :)

Takk for det @Gabz :D Bilen skal til lakkbehandling forhåpentligvis neste uke en gang så da blir resten av bilen og ganske smud håper jeg :D Skal høre om jeg får tatt noen bilder når den er ferdig i showrommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen min vært så heldig å fått seg en lakkbehandling før vinteren :D.  Satser på den skal overleve nå mtp. rust. Leverte bilen inn i dag tidlig og fikk den igjen i ettermiddag. Jeg er strålende fornøyd :D. Arbeidet er utført av Premium Autospa i Bergen så stor S/O til de for konge service, pris og arbeid :D Dessverre ingen før og etter bilder men klarte å knipse noen i full fart før de stengte.

 

14958922_10153828658466856_259640639_o.jpg

14971081_10153828658471856_1534198153_o.jpg

Lakkebhandling2.JPG

Lakkebhandling3.JPG

Lakkebhandling4.JPG

Lakkebhandling5.JPG

Lakkebhandling6.JPG

Lakkebhandling7.JPG

Lakkebhandling8.JPG

Lakkebhandling9.JPG

Lakkebhandling10.JPG

Lakkebhandling11.JPG

Lakkebhandling12.JPG

Lakkebhandling13.JPG

Lakkebhandling14.JPG

Lakkebhandling1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Etik39 skrev:

Satan det så bra ut! Det er noe av det første jeg skal gjøre etter bilen min er lakkert! :D 

Takk for det etik! :D Viktig å få på litt beskyttelse så lakken holder lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skare1 skrev:

Ble veldig bra! Hva ble gjort under behandlingen? Meget pen look på bilen :)

Takk for det :D Ble ganske fornøyd. Har ikke mye peiling på detailing men var en lakkbehandlingspakke på halv pris som jeg slo til på. De beskriver den slik " Behandlingen inkluderer fjerning av falmet og matt oksidert lakk, hvilket gjenoppliver lakkens farge. Ultrafine korn glatter ut mindre feil, inkludert swirls, skimmer og hologrammer. Behandlingen fremmer en dyp og speilblank beskyttet overflate."  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gabz skrev:

Ble blankt og pent nå! :D

Ja ble ikke så verst. Men tenker at den trenger en runde med litt kraftigere saker før våren igjen. Ikke alle ripene som forsvant :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med alt som er gjort. Fikk byttet ut endepotten fra 520 eksos til 528 eksos. Merket vel egentlig ingen forskjell effekt messing eller lyd messing men er vel en grunn for at de er forskjellig. :) 

Av med 520 endepotten

IMG_4333.JPGt

 

528 endepotten. Måtte kappe ut en liten bit fra et eksosanlegg jeg hadde liggende. IMG_4331.JPG

 

Og til slutt ferdig montert.IMG_4332.JPG

 

 

Vet skitten bil. Men får lønn i morgen så da blir det en vask og handling av webasto som forhåpentligvis virker. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, RemyNG skrev:

Meget bra :). Åssen er det og ettermontere webasto hvis det er det du gjør? 

Neida ettermonterer ikke :) Denne har webasto originalt men den som stod på var ødelagt så driver å skaffer meg ny. 

Ang. ettermontering av webasto så tror jeg ikke det er det verste. Tenkte tanken på forrige bilen. Men ville plukket alle slanger og ledninger fra en delebil. Blir fort dyrt om man skal kjøpe enkeltvis :) Er ikke mange slangene og ledningene som må kobles opp for å få liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...