Gå til innhold

Etik´s BMW E39 Project-Sedan. ¨Nye¨ vinterfelger og service på bilen side.5


Etik39
 Share

Anbefalte innlegg

Om de er ekte eller ikke veit jeg ikke. Men uansett gratis felger som ser bra ut på bilen er jo bare jackpott! 

Synes ikke fu burde lakkere de! De er råe som de er og bilen ser fin ut med sølve! 

Værsåsnill ikke lakker :D 

Men det er selvfølgelig min mening. Begynner å bli veldig fin den bilen din nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner det er lenge siden jeg har vært på bimmers når jeg har gått glipp av denne! :o

meget oppegående oppdateringer! og skinnrensen og innvendig vask på side 1 var meget lekkert! :)

ble litt skum lesning her, men hva er videre planer for bilen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, salnes34 skrev:

DEt gjorde seg med en service og nye felger ja :D Ser ut som bilen din har skiboks på taket på ene bilde haha. Kledde det da :P

 

Ja det kom seg litt :D haha jeg la også merke til det etter jeg hadde lastet opp bildet. så ikke så gale ut faktisk :P 

5 timer siden, Gabz skrev:

Niice :) Heldig jævel du som fikk de felgene gratis av alle ting. Har siklet og lett etter de en stund til vinterhjul på min.. 

Takker Gabz! Ja var ganske heldig med de felgene der heheh :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, DanielStance skrev:

Nice!

Sikker på at de er ekte? :) I såfall var jo han lite smart haha.

Takk Daniel! 

Njæææ jeg er faktisk ikke sikker på det :P men ja det er ikke noe man gir vekk uansett haha :D 

5 timer siden, Enes Yakici skrev:

Om de er ekte eller ikke veit jeg ikke. Men uansett gratis felger som ser bra ut på bilen er jo bare jackpott! 

Synes ikke fu burde lakkere de! De er råe som de er og bilen ser fin ut med sølve! 

Værsåsnill ikke lakker :D 

Men det er selvfølgelig min mening. Begynner å bli veldig fin den bilen din nå :) 

Tusen takk Enes! Er veldig fornøyd selv med jackpotten :D 

Bilen din ( E36) blir også veldig fin! :) 

Jeg synes også de ser bra ut i sølv men felgene har litt skader som flass og dype riper. Jeg liker også kule farger når det gjelder felger for å skille meg ut haha :D 

2 timer siden, Freakshow skrev:

skjønner det er lenge siden jeg har vært på bimmers når jeg har gått glipp av denne! :o

meget oppegående oppdateringer! og skinnrensen og innvendig vask på side 1 var meget lekkert! :)

ble litt skum lesning her, men hva er videre planer for bilen? :D

Takk for fine ord! Ja det er ikke så mange som følger med på denne tråden hehe :P

Skinnrensen gjorde seg ja og var veldig fornøyd selv med resultatet med tanke på at det var første gangen jeg prøvde meg på noe slik :D 

Har egentlig veldig mye planer om bilen fremover og skal oppdatere TO DO listen som er i begynnelsen av tråden. Her er noen ihvertfall : 

- Ta firehjulskontroll og godkjenne coiloversene

- Trekke om taktrekket osv til alcantara og kanskje rattet

- Tinte frontrutene 

- Magnaflow bakpotte og fjerne catten ( maybe )

- og selvfølgelig Hellakkering snart ( har ikke bestemt meg om farge engang hehe :P

Er egentlig veldig mye som jeg ikke kommer på i farta men de dukker opp etter hvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Etik39 skrev:

Jeg liker det men ikke akkurat den fargen. Jeg liker mest litt bronse farge :D 

Funker like greit det :D Hadde nok gått for noe lignende om jeg hadde E39. :)

Vurderer svarte felger på 740en om jeg klarer å finne noen penere felger :P Sånn som vinterlooken APedersen hadde på sin :D

Spoiler

332ciee.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, DanielStance skrev:

Funker like greit det :D Hadde nok gått for noe lignende om jeg hadde E39. :)

Vurderer svarte felger på 740en om jeg klarer å finne noen penere felger :P Sånn som vinterlooken APedersen hadde på sin :D

  Skjul innhold

332ciee.jpg

 

Vet ikke om jeg liker helt svarte felger på en 7 serie men kanskje mørk Gunmetal ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Etik39 skrev:

Vet ikke om jeg liker helt svarte felger på en 7 serie men kanskje mørk Gunmetal ? :) 

Syns E38 er tøff med murdered look :P Men det er nok bare meg.

Mye mulig mørk gunmetal kan funke, men burde nesten sett det før jeg bestemte meg :P Men må finne felger først :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Enes Yakici skrev:

Takk for det. :):D 

Den gull fargen Daniel viste var ikke feil egnt, litt mer bronse/ brun kan også gå siden du har svart bil egnt. :) men for all del lakker så ser vi resultatet. Er spent! :) 

Nei den var ikke gale men sånn som du også sier litt mer bronse/ brunere farge kan være dødsfett og :)  Ja jeg får se hva jeg gjør :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har Etik som bare blir penere og penere.

Må støtte oppunder det som er sagt over her, gull(eller bronse) farge på felgene på en sort bil tror jeg hadde blitt griselekkert. 
Etter å ha sett bildet Daniel la ut angrer jeg nå veldig på at jeg ikke prøvde det. 

Er du litt usikker på om du vil ha det eller ikke kan du kjøpe dip. Koster ikke all verden, og hvis du ikke liker det så river du det bare av.

Skulle du virkelig like det bildet Daniel la ut har jeg noen Org M5 hjul stående som du kan kjøpe ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carlsius skrev:

Flott bil du har Etik som bare blir penere og penere.

Må støtte oppunder det som er sagt over her, gull(eller bronse) farge på felgene på en sort bil tror jeg hadde blitt griselekkert. 
Etter å ha sett bildet Daniel la ut angrer jeg nå veldig på at jeg ikke prøvde det. 

Er du litt usikker på om du vil ha det eller ikke kan du kjøpe dip. Koster ikke all verden, og hvis du ikke liker det så river du det bare av.

Skulle du virkelig like det bildet Daniel la ut har jeg noen Org M5 hjul stående som du kan kjøpe ;) 

Tusen takk Carlsius! Din E38 blir nok rå til slutt også! :)

Ja jeg er jo enig med både Enes og Daniel om bronse/gule felger ettersom jeg hadde selv bronse felger på gamle bilen min! :D 

Her er gamle vognen : 

14045432_1126341837413535_607011830_o.jpg

Har virkelig lyst på Originale E39 M5 hjul ja men lommeboken støtter ikke den ideen akkurat nå pga flytter ut snart og har brukt en del penger på bilen i det siste. Men kan godt være interessant når jeg har råd! :D kunne du sendt noen bilder av de på pm? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...