Gå til innhold

Bygge M50B30 non vanos kompressor. What would Jesus do?


RF91
 Share

Anbefalte innlegg

Eg kom tilfeldigvis over botndelen av ein M54B30 her for ei tid tilbake som eg kjøpte for å bygga M50B30 av M50'en so står i E30'en min no. Har også kompressorkit liggande som eg med tiden vil montera. Effektmessig vil eg havna under godkjenningsgrensa til E30 på 330hk/355nm slik at eg får det i vognkortet (dette gjeld monteringa av kompressor). Tingen eg lurer på er kor mykje peng og energi bør eg legga i motoren når den først er i deler? Dette skal ikkje bli noko effektmonster, men om eg får gjort den om til 3liter og samtidig ha kompressoren på so reknar eg med at eg passerar den lovlige grensa ganske greit. Sidan det er snakk om ein bil med skilt og heile pakka so vil eg jo også at dette skal vera so holdbart som ein får det, men eg er usikker på akkurat kva som må gjerast då. Eg er jo ikkje interessert i å kjøpa smidde råder, stempel etc. som tåler 3 000 hk for å fara rundt og fisa i gatene :P 

Kva hadde du gjort?

Endret av RF91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs vell hvor hardt du skal bruk den det.   

 

jeg hadde m50 som hadde gått med kompressor i 5-6år med original motor. INGEN tegn overhode på at motoren tok skade av det. brukte ikke olje, vann, hørtes ut som ny osv.   beste motoren jeg har hatt egentlig.    denne var da en hverdagsbil. ikke herjet med på bane osv med andre ord.. ´

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.9.2016 at 17.12, space-ace skrev:

spørs vell hvor hardt du skal bruk den det.   

 

jeg hadde m50 som hadde gått med kompressor i 5-6år med original motor. INGEN tegn overhode på at motoren tok skade av det. brukte ikke olje, vann, hørtes ut som ny osv.   beste motoren jeg har hatt egentlig.    denne var da en hverdagsbil. ikke herjet med på bane osv med andre ord.. ´

Planen er vanleg søndagskøyring med moglegheitar for ein og anna tur på bana. Men med det so blir det nok sporkøyring, ikkje drifting :)

Endret av RF91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Nåken med fleire innspel her? Om alt går etter planen so vil ikkje motor bli opna annakvar vinter for ein sjekk invendig og derfor vil eg ha alt so holdbart som mogleg.

Per dags dato er planen:

- Smidde råder.

- Smidde stempel (Veldig usikker).

- ARP boltar til topp.

- Oil pan baffle (slike plater med luke som held olja i bånnpanna i ro under "aktiv" køyring.

- Planing av blokk og topp.

- Nye lager og pakningar rundt om.

 

Har ein mistanke om at dette er ein smule overkill, men samtidig har eg lyst å vere forberedt i tilfelle eg finn ut at litt meir effekt hadde vore gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygg skikkelig med en gang, mange tøver med budsjett å oppgraderer 30 ganger istaden for å bare ta alt med en gang som er mye billigere langsiktig. Kjøp kinaråder, fx hpo sine og skikkelige stempel. 

Ville heller gått for s50b32 eller s54 (samme) smøresystem om du tenker oppgraderinger der. Kjøpte komp s54 smøresyst for 750,- til min. 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hsd skrev:

bygg skikkelig med en gang, mange tøver med budsjett å oppgraderer 30 ganger istaden for å bare ta alt med en gang som er mye billigere langsiktig. Kjøp kinaråder, fx hpo sine og skikkelige stempel. 

Ville heller gått for s50b32 eller s54 (samme) smøresystem om du tenker oppgraderinger der. Kjøpte komp s54 smøresyst for 750,- til min. 

E akkurat da eg tenke og, men samtidig surra tanken "e da eigentleg vits?" i bakgrunnen.

Når da gjelde råder so va HPO sine dei eg va tenkt å gå for. Bedre enn originale utan å koste alt for mykje. Å kjøpe frå toppen av hylla hadde sjølvsagt vore bedre, men da blir nok aldri sopass mykje effekt i bilen at eg får bruk for det. Då måtte da isofall bli i ein eventuell banebil.

Stempel derimot so e eg usikker på kva eg bør velga, men eg tenker at dei fleste merka som er nåkelunde kjent e bedre enn originale og gode nok til mitt bruk. Må uansett undersøka meir kva eg er på jakt etter når tiden nærmar seg.

Tenkte ikkje so mykje på å oppgradera sjølve smøresystemet, men om da e råd å få tak i S50/S54 oljepumpa og pickup osv til under tusenlappen so ser eg på da som ein investering ein bør gjera uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, RF91 said:

E akkurat da eg tenke og, men samtidig surra tanken "e da eigentleg vits?" i bakgrunnen.

Når da gjelde råder so va HPO sine dei eg va tenkt å gå for. Bedre enn originale utan å koste alt for mykje. Å kjøpe frå toppen av hylla hadde sjølvsagt vore bedre, men da blir nok aldri sopass mykje effekt i bilen at eg får bruk for det. Då måtte da isofall bli i ein eventuell banebil.

Stempel derimot so e eg usikker på kva eg bør velga, men eg tenker at dei fleste merka som er nåkelunde kjent e bedre enn originale og gode nok til mitt bruk. Må uansett undersøka meir kva eg er på jakt etter når tiden nærmar seg.

Tenkte ikkje so mykje på å oppgradera sjølve smøresystemet, men om da e råd å få tak i S50/S54 oljepumpa og pickup osv til under tusenlappen so ser eg på da som ein investering ein bør gjera uansett :P

vits og vits, om du syns det e gøy med sånne ting er jo det vits nok. slik tenker no eg med mine kjøp då (carillo og wiseco) ivertfall då. det spørs jo til slutt hvor mye effekt du har tenkt på, men 3 liter vokner fort til liv med litt ladetrykk. litt av poenget med å godkjenne med ladetrykk er jo å ladde mere etter godkjenning, om man skal kjøre med 330 er jo det like greit med s54.

vet ikke hvordan det blir med veiva di, men hpo sine koster jo knappe 4-5k. er jo det det koster å bytte en framskjerm å få lakka den liksom. har carillo med carr bolter selv, da er vell vi mere inne på lite vits hehe. men det er jo gøy :) KSR/HPO er det mange som kjører med, skulle jeg hatt råder under 10k hadde jeg gått for de.

går sikkert greit med org stempel med rette kombo av råder og stempler for komp, men 15k i je/wiseco og hpo er jo ikke så himlandes dyrt heller. bare å hive av toppen for bytte av bolter og toppakning i tilfelle ras, med evt bytte av blokk eller topp er jammen meg ikke langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 31.8.2017 at 17.45, hsd skrev:

vits og vits, om du syns det e gøy med sånne ting er jo det vits nok. slik tenker no eg med mine kjøp då (carillo og wiseco) ivertfall då. det spørs jo til slutt hvor mye effekt du har tenkt på, men 3 liter vokner fort til liv med litt ladetrykk. litt av poenget med å godkjenne med ladetrykk er jo å ladde mere etter godkjenning, om man skal kjøre med 330 er jo det like greit med s54.

vet ikke hvordan det blir med veiva di, men hpo sine koster jo knappe 4-5k. er jo det det koster å bytte en framskjerm å få lakka den liksom. har carillo med carr bolter selv, da er vell vi mere inne på lite vits hehe. men det er jo gøy :) KSR/HPO er det mange som kjører med, skulle jeg hatt råder under 10k hadde jeg gått for de.

går sikkert greit med org stempel med rette kombo av råder og stempler for komp, men 15k i je/wiseco og hpo er jo ikke så himlandes dyrt heller. bare å hive av toppen for bytte av bolter og toppakning i tilfelle ras, med evt bytte av blokk eller topp er jammen meg ikke langt unna.

E forsovidt sant da du seie :) Tenke jo at når ein først ha alt demontert so kan ein jo lika greit oppgradera både ein pling, ein plong og ein dært. Samtidig so ha eg jo somsagt lyst til å holda da litt innafor eit "budsjettbygg" då eg ikkje kjem til å bygga meg eit effektmonster uansett. Som du kanskje skjønna so ha eg grubla litt på detta her. Faktisk, mens eg no sitte og skrive detta her ha eg bestemt meg for å kjøpa smidd innmat, men ikkje da aller grommaste ein får tak i. Da let eg dikka andre få gjera :P 
Akkurat korleis leverandør av stempel eg kjem til å gå for e eg ikkje sikker på då eg ikkje har undersøkt saken so alt for mykje endå. Råder blir nok HPO slik som diskutert over her då ein kompis av meg ha dei i banebilen sin og virka til å vera veldig fornøyd. Dei tåle i alle fall 500 hk i ein M20, so då rekna eg med dei klara seg fint i ein søndagsE30 :lol: Utanom stempel og råder får eg berre undersøka litt rundtom på interwebz'en og sjå kva deler som vert brukt av andre som har trimma M50'en sin :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Høssen ligger dette Ann? 

Vurderer akkurat det samme. Har ein e30 godkjent med m50b25.  Går med kompressor nå(org innmat. Gått ca 5000km med det) 

nå fikk eg tak i ein motor, å av nysgjerrighet å ser mange som lykkast med m50b30, så er fristelsen stor for meg au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Eivindsl skrev:

Høssen ligger dette Ann? 

Vurderer akkurat det samme. Har ein e30 godkjent med m50b25.  Går med kompressor nå(org innmat. Gått ca 5000km med det) 

nå fikk eg tak i ein motor, å av nysgjerrighet å ser mange som lykkast med m50b30, så er fristelsen stor for meg au.

Har ikkje skjedd stort, dessverre. Dukka opp ein M50 vanos med MLS toppakning og neddreia stempel som ein kompis hadde. Den fekk eg til kanonpris og skal setta inn i E30'en istanfor non vanos'en som står i no. So fort eg får grønt lys av BT til å begynna montering av understell og kompressor so skal ting skje. Sjølve motorbygginga vert utsatt til etter at bilen er godkjent med 2,5. 

Har forresten fått nyss om at 2,8-veiva er smidd, mens veiva frå M54 ikkje er det. Nokon som kan av-/bekrefte dette? Trur ikkje eg skiftar ut 3-liter veiva uansett, men greit å vita sikkert 🙂

Endret av RF91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Eivindsl skrev:

Hmm.. har ein 2,8 for hånd au. Har ikkje handla veiv endå.. er vell bare bagateller dei siste 0,2l😂 men vi gjerne ha det au då😂😂

Kjøp begge, selg den du ikkje bruka 😂 Begge er vel ganske lettsolgte 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...