Gå til innhold

Min første E39 😃


Bimmerlorris
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Gabz skrev:

Jeg delte underveis-bilder av rustarbeidet som noen klagde på, og de vet heller ikke hvor bra det faktisk ble i etterkant som jeg gjør. Dessuten var det til en veldig god kompispris, og jobben var likevel 10 hakk over det. Så hvis du ikke vet hva du prater om så setter jeg pris på om du gir faen i å spre dritt om bilene mine her og der, slik som jeg har sett her gjentatte ganger, og på facebook et par ganger og.

Javel, da vet du jo hvor "blokker" ligger, så hvorfor i alle dager du ikke gjør det om jeg snakker så mye dritt om bilene dine, vet ikke jeg.
Men nok offtopic her nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke om jeg blokkerer deg når du sprer dritt til andre. Slik som når en kar på facebook spurte rundt verdien på 520D og du delte link til tråden min og mente jeg aldri fikk igjen mer enn 30-35, og jeg har sagt nei til bud på 90. Så setter pris på om du driter i det fra nå av. 

Du skal få igjen tråden din nå, Tore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Gabz skrev:

Jeg delte underveis-bilder av rustarbeidet som noen klagde på, og de vet heller ikke hvor bra det faktisk ble i etterkant som jeg gjør. Dessuten var det til en veldig god kompispris, og jobben var likevel 10 hakk over det. Så hvis du ikke vet hva du prater om så setter jeg pris på om du gir faen i å spre dritt om bilene mine her og der, slik som jeg har sett her gjentatte ganger, og på facebook et par ganger og.

Enig i at drittslenging er tabu. Og ihvertfall inne på min tråd 🙏 Greit å finne sannheten før man uttaler seg. Tipper dog at dette ikke var gjort i ond mening 😉 Jeg ihvertfall er en fredlig sjel og unngår konflikter så godt jeg kan 😃 Så fint hvis vi holder trådene slik de er ment å være, nemlig en boost og motivasjonsfaktor for å gledes over en genuin bilglede og interresse 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DanielStance skrev:

Kjekt å se deg her på Bimmers igjen :) Kommer til å følge med på tråden om du holder den gjevnlig oppdatert ;)

Takk for det Daniel 😃👍

Skal få sletta de andre trådene siden jeg ikke har de bilene lenger. Eller rettere sagt så har samboeren overtatt den Brocatrøde 520, E34'n jeg har tråd på 👍

Skal forsøke å eie denne bilen lenge nok til at det kan bli en varig tråd denne gangen 😂 Har så lett for å bli lei og ønske meg noe nytt 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustfjerningsreisen fortsetter 😉

I dag er det venstre hjulbue og bakskjerm sin tur til å gjennomgå av negerkusa og andre remedier 👍 Etter å ha fjerna innerskjerm og børsta bort et tonn med sand og grus, er det dags for å setta seg med kaffekoppen og samle mot og ork 😂

Satans morratåke gjør at jeg må holde på i plastgarasjen og dermed litt trangere arbeidsforhold 😁 Men det er spådd oppklarning utover dagen og håper det stemmer. Jag trivs best i öpna landskap 😂image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...