Recommended Posts

4 minutter siden, Gabz skrev:

Jeg delte underveis-bilder av rustarbeidet som noen klagde pÄ, og de vet heller ikke hvor bra det faktisk ble i etterkant som jeg gjÞr. Dessuten var det til en veldig god kompispris, og jobben var likevel 10 hakk over det. SÄ hvis du ikke vet hva du prater om sÄ setter jeg pris pÄ om du gir faen i Ä spre dritt om bilene mine her og der, slik som jeg har sett her gjentatte ganger, og pÄ facebook et par ganger og.

Javel, da vet du jo hvor "blokker" ligger, sÄ hvorfor i alle dager du ikke gjÞr det om jeg snakker sÄ mye dritt om bilene dine, vet ikke jeg.
Men nok offtopic her nÄ.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Hjelper ikke om jeg blokkerer deg nÄr du sprer dritt til andre. Slik som nÄr en kar pÄ facebook spurte rundt verdien pÄ 520D og du delte link til trÄden min og mente jeg aldri fikk igjen mer enn 30-35, og jeg har sagt nei til bud pÄ 90. SÄ setter pris pÄ om du driter i det fra nÄ av. 

Du skal fÄ igjen trÄden din nÄ, Tore.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider
45 minutter siden, Gabz skrev:

Jeg delte underveis-bilder av rustarbeidet som noen klagde pÄ, og de vet heller ikke hvor bra det faktisk ble i etterkant som jeg gjÞr. Dessuten var det til en veldig god kompispris, og jobben var likevel 10 hakk over det. SÄ hvis du ikke vet hva du prater om sÄ setter jeg pris pÄ om du gir faen i Ä spre dritt om bilene mine her og der, slik som jeg har sett her gjentatte ganger, og pÄ facebook et par ganger og.

Enig i at drittslenging er tabu. Og ihvertfall inne pĂ„ min trĂ„d 🙏 Greit Ă„ finne sannheten fĂžr man uttaler seg. Tipper dog at dette ikke var gjort i ond mening 😉 Jeg ihvertfall er en fredlig sjel og unngĂ„r konflikter sĂ„ godt jeg kan 😃 SĂ„ fint hvis vi holder trĂ„dene slik de er ment Ă„ vĂŠre, nemlig en boost og motivasjonsfaktor for Ă„ gledes over en genuin bilglede og interresse 👍

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider
15 minutter siden, mcbanan skrev:

Kva viste seg Ä vÊre enklaste mÄte Ä fÄ av stÞtfanger bak pÄ? :)

NĂ„ tok jeg bare rĂ„det jeg fikk om Ă„ skru av tre muttere pĂ„ hver side inne i bagasjerommet samt tre klips i innerskjerma. Det var plankekjĂžring 👍 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider
1 time siden, DanielStance skrev:

Kjekt Ä se deg her pÄ Bimmers igjen :) Kommer til Ä fÞlge med pÄ trÄden om du holder den gjevnlig oppdatert ;)

Takk for det Daniel 😃👍

Skal fĂ„ sletta de andre trĂ„dene siden jeg ikke har de bilene lenger. Eller rettere sagt sĂ„ har samboeren overtatt den BrocatrĂžde 520, E34'n jeg har trĂ„d pĂ„ 👍

Skal forsĂžke Ă„ eie denne bilen lenge nok til at det kan bli en varig trĂ„d denne gangen 😂 Har sĂ„ lett for Ă„ bli lei og Ăžnske meg noe nytt 😜

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Greit Ă„ fĂ„ gjort reint litt nĂ„r en fĂžrst driver pĂ„ 👍 SĂ„ i morra blir det Ă„ fĂ„ kjĂžpt inn mer grunning, samt litt sparkel. SĂ„ blir det Ă„ slipe og pusse pĂ„ venstresiden 😉

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Rustfjerningsreisen fortsetter 😉

I dag er det venstre hjulbue og bakskjerm sin tur til Ă„ gjennomgĂ„ av negerkusa og andre remedier 👍 Etter Ă„ ha fjerna innerskjerm og bĂžrsta bort et tonn med sand og grus, er det dags for Ă„ setta seg med kaffekoppen og samle mot og ork 😂

Satans morratĂ„ke gjĂžr at jeg mĂ„ holde pĂ„ i plastgarasjen og dermed litt trangere arbeidsforhold 😁 Men det er spĂ„dd oppklarning utover dagen og hĂ„per det stemmer. Jag trivs best i öpna landskap 😂image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre medlem for Ä legge igjen en kommentar