Gå til innhold

2 stk e60 M5 har blitt stjålet


Fidelio
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
24 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Det du har avbildet der er nok ingen M5. :)

Uhm... Jo. Sjekk de karakteristiske 4 enderørene, luftinntaket på siden og M5 felger. I tillegg til at jeg var ute og kjøpte meg mat og spaserte rolig forbi bilen før jeg fattet tanken om at det er meldt 2 stk. M5 Stjålet. Jogget rolig til bilen for å få fatt i telefonen og ta bilde..

Umiskjennelig V10 lyd og hele bilen var "krydret" med M-spesifikke interiørinstallasjoner.

hvis du ser nøye etter i det kornete bildet ser du et inntak over blinklyset.

Enlight1.jpg

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det SMG skifter i den då var det nok en M5. Litt vanskelig å se på bildet, men det ser nesten ut som ikke den har M5 bakluke.. Men det går nok mange svarte M5er rundtom i Norge så det var vel mest sannsynlig en av dem. Min svarte står trygt parkert i garagen, men etter å ha lest dette så ser det jo ut til at man må rigge den med hagle og selvskudd løsning for å holde pakk unna! 

Jeg har blitt paranoid og gjemmer til og med nøklene nå i stede for å henge dem på nøkkelknaggen :(

Endret av minim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, minim skrev:

Var det SMG skifter i den då var det nok en M5. Litt vanskelig å se på bildet, men det ser nesten ut som ikke den har M5 bakluke.. Men det går nok mange svarte M5er rundtom i Norge så det var vel mest sannsynlig en av dem. Min svarte står trygt parkert i garagen, men etter å ha lest dette så ser det jo ut til at man må rigge den med hagle og selvskudd løsning for å holde pakk unna! 

Jeg har blitt paranoid og gjemmer til og med nøklene nå i stede for å henge dem på nøkkelknaggen :(

Uff, det er så utrolig trist.

men jeg vet også som tidligere spesialenhet (drev mye med overvåkning og sikring av ulike steder) i samarbeid med MP at mange kjøretøy holdes gjemt i landet noen uker før de fraktes over grensen. Dette fordi man gjerne unngår å havne rett i nettet.

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Uhm... Jo. Sjekk de karakteristiske 4 enderørene, luftinntaket på siden og M5 felger. [...]

For meg fremstår dette som en bil med GS Concave, manglende M5 baklukeinnsats (dette ser man tydelig på bildet), manglende M5 speil og luftinntak over skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎24‎.‎09‎.‎2016 at 12.27, minim skrev:

 

Jeg har blitt paranoid og gjemmer til og med nøklene nå i stede for å henge dem på nøkkelknaggen :(

Dette er det viktigste man kan gjøre for å unngå biltyveri. Jeg har gjemt bilnøkler uansett bilmodell i mange år I tilfelle en klåfingret litauer er innom på nattestid. Leser jevnlig på en svensk side der stjålede biler/bobiler/lastebiler/motorsykler blir etterlyst med biler/info, og 19 av 20 biler blir stjålet med nøkkel etter innbrudd nattestid fordi østeuropeerne vet at naive skandinavere oppbevarer slikt lett tilgjengelig ved siden av inngangsdøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Reef89 skrev:

Ja, en ser med engang på bildet at det ikke er en M5. 

Stusset veldig over lyden jeg da... da han startet bilen lød den akkurat som E60 M5 skal gjøre. Da må han i alle fall ha helt raka rør og null sjans for godkjenning gjennom neste EU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...