Gå til innhold

E46. Hvilken Farge?


Anne G.
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt M3 i 4 år og vært aktiv i miljøet i England hvor jeg har sett mange E46 M3 på diverse treff osv. Min er Carbonsvart og jeg liker den fargen godt men jeg har lagt merke till at jeg liker mer spenstige farger ettersom tida har godt. Likte i Phenix yellow i det hele tatt men den har vokst på meg mye i det siste når du ser strøkne biler med den fargen. Det samme med Imola rød. Men begge er litt for flashy for meg så det må bli Laguna seca blå! Men hvem vet, om et par år så kansje det blir phenix yellow som er favoritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen på omlakkering avhenger nok av flere faktorer. Hvor du gjør det og hvor klargjort bilen er ved levering. Om du leverer alt klart for lakkering, ferdig maskert og at det er bare å spraye på så kan du sikkert greie deg med omlag 15-20k. Hvis det er en del som må demonteres og maskeres, samt rust som skal tas i samme slengen så er du fort forbi 50k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Torgeir_Rusten skrev:

Jeg har hatt M3 i 4 år og vært aktiv i miljøet i England hvor jeg har sett mange E46 M3 på diverse treff osv. Min er Carbonsvart og jeg liker den fargen godt men jeg har lagt merke till at jeg liker mer spenstige farger ettersom tida har godt. Likte i Phenix yellow i det hele tatt men den har vokst på meg mye i det siste når du ser strøkne biler med den fargen. Det samme med Imola rød. Men begge er litt for flashy for meg så det må bli Laguna seca blå! Men hvem vet, om et par år så kansje det blir phenix yellow som er favoritten.

Enig :) Hadde egentlig tenkt til å hellakkere bilen svart først, da dette ser veldig bra ut. Men samtidig har jeg lyst på en farge som du ikke ser så ofte, og syntes enkelte eksemplarer i type flashy farge ser dritbra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...