Gå til innhold

E34 535i HARTGE H5 3.5 mye nye bilder


adam325
 Share

Anbefalte innlegg

70.000 kr er en bra pris det uten felger. Normalt skal er slik bil koste 70.000 kr i Tyskland. Den ser ut til å være i veldig bra stand under. Standard rustne bensinrør. Jeg trenger ikke bilen, men dette er en bil som aldri vil tape seg i verdi. I alle fall ikke der de lages.

Jeg lurer på om papirene fra Hartge gjelder E28. Stusset over størrelsen på bremseskivene, og de er mindre enn på standard E34. Og har aldri hørt om bare 240 hk for motorene i E34.

Effektmessig tror jeg og motoren har ca 250 hk. Både Alpina, Hartge og AC Schnitzer hadde i overkant av 250 hk på M30B35 motorene. 252-254 tror jeg alle disse har.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.9.2016 at 15.18, adam325 skrev:

Har bilde av tysk brief og faktura for motor.

20160917_151404.jpg

 

Dette dokumentet er en del av vognkortet og bekrefter at bilen er originalt ombygget av Hartge. Sier ellers lite. Mest om delenummerne på eksosen og grenrør. Og et av alternativene på felgfronten med 8.5 x 16 felger med 225/50-16 dekk. Ikke mulig å kjøre med kjettinger i den dimensjonen.

Skikkelig fin og eksklusiv bil. En av mine biler har veldig lik farge. Kanskje Lazurblau met? Dette er løp og kjøp til 70.000 kr. Jeg har orig. 8.5 x 17 vanlige Hartge felger som kler bilen godt. De er rimelige felger. Felgene på bilet kan sikkert fort koste 30.000 kr

Endret av Eirik Viste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Bilen har desverre ikke kommet til Norge. står i garasje siden 2016,totalt 15 år siden avregistrering i tyskland.

Har lyst til bygge  e30 Hartge H35 kopi.men har ikke nok tid til det.

Fikk en bud på 3800€ fra en tysker so begyner å  lure på om det er bedre å selge bilen videre.time will show...

 

Endret av adam325
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...