Gå til innhold

Frodes E46 M3 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Gabz skrev:

Så ganske riktig ut i mine øyne ;)

Til 19" så ser det fint ut nå. Er bare spent på hvordan det blir med 18".

11 timer siden, RF91 skrev:

Eg syns da såg veldig bra ut, men om du skal ned til 18" so kan da henda da blir litt annarledes, ja. Uansett so blir da nok bra mtp korleis E92'en såg ut ;)

Får nesten bare ta det som det kommer. Det er altfor lite camber nå, så det vil nok hjelpe en liten tanke å øke den litt. Det er justerbare camberstag bak, og de er justert til ca 1,5 grader, som igjen betyr at spissingen er umulig å få 100%.

Første gangen jeg har sett noen bruke camberstag til å få mindre camber :P 

10 timer siden, Torek skrev:

Hva slags dim skal du kjøre på 18" da? Sitter det 255/35 der nå, eller? :) 

Det blir enten 225/40 og 255/35 eller 235/40 og 265/35. :)

Nå står den på 245/35-19 og 275/30-19, så det er nok gummi hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Stenbakken skrev:

Synes nå dette ser ut som et fantastisk static setup!

Dessuten er jo Broadway Static til og sikle av, blir kult og følge med på denne utover vinteren/våren

Takk for det! :)

4 timer siden, Sndvik skrev:

Får legge igjen en liten kommentar her. Veldig ryddig arbeid, akkuratt sånn som det skal vær. 

Tusen takk for hyggelig kommentar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.11.2016 at 8.58, Frode D skrev:

Det blir enten 225/40 og 255/35 eller 235/40 og 265/35. :)

Nå står den på 245/35-19 og 275/30-19, så det er nok gummi hvertfall..

Skjønner :) Satse på at høyden bak blir fin slik den står nå da, for det er jo ikke store forskjellen i rulleomkrets fra de du har nå vs. de nye :)

Gleder meg skikkelig til å se den med nye hjul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Torek skrev:

Skjønner :) Satse på at høyden bak blir fin slik den står nå da, for det er jo ikke store forskjellen i rulleomkrets fra de du har nå vs. de nye :)

Gleder meg skikkelig til å se den med nye hjul!!

Det blir litt mindre omkrets foran, men det trengs for å unngå subbing. 

Tror at felgkanten bak vil komme litt nærmere skjermen når jeg får justert camberen litt mer negativ også. 

Gleder meg også til å få hjulene ferdig. er mer enn 5mnd siden jeg bestilte kantene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått meg hus forbi oppdateringene her :-P

Ble jo meget lekkert med demperjustering, helt genialt å ha mulighet til å stille "on the go". brukte litt tid på å finn et oppsett jeg var fornøyd med på min. Da er det start->stop->juster osv... Tenkte aldri på autojustering! 
Hvordan ble lyden med carboninnsug? du har ikke vurdert og lakke innsatsen i fangeren og flytte gitteret litt innover i røret? 
litt rart at den ikke går lavere bak, når den kan gå så lavt foran. 
Er det siste Eonon 5.1.1 android du vurderer? ser de har den på "winter sale".  Skal ha den selv, bare lurte på å vente over nyttår å se om den blir enda litt rimeligere :-) 

Endret av Magnus.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Magnus. skrev:

Har gått meg hus forbi oppdateringene her :-P

Ble jo meget lekkert med demperjustering, helt genialt å ha mulighet til å stille "on the go". brukte litt tid på å finn et oppsett jeg var fornøyd med på min. Da er det start->stop->juster osv... Tenkte aldri på autojustering! 
Hvordan ble lyden med carboninnsug? du har ikke vurdert og lakke innsatsen i fangeren og flytte gitteret litt innover i røret? 
litt rart at den ikke går lavere bak, når den kan gå så lavt foran. 
Er det siste Eonon 5.1.1 android du vurderer? ser de har den på "winter sale".  Skal ha den selv, bare lurte på å vente over nyttår å se om den blir enda litt rimeligere :-) 

Hvor er den eonon på salg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Magnus. skrev:

Har gått meg hus forbi oppdateringene her :-P

Ble jo meget lekkert med demperjustering, helt genialt å ha mulighet til å stille "on the go". brukte litt tid på å finn et oppsett jeg var fornøyd med på min. Da er det start->stop->juster osv... Tenkte aldri på autojustering! 
Hvordan ble lyden med carboninnsug? du har ikke vurdert og lakke innsatsen i fangeren og flytte gitteret litt innover i røret? 
litt rart at den ikke går lavere bak, når den kan gå så lavt foran. 
Er det siste Eonon 5.1.1 android du vurderer? ser de har den på "winter sale".  Skal ha den selv, bare lurte på å vente over nyttår å se om den blir enda litt rimeligere :-) 

Demperjusteringen er helt super. Har ikke fått prøvd den så mye enda, men det er mye lettere å kjenne det når bilen allerede ruller. 

Lyden med carboninnsug ble overrskende mye. Har lest at det er ca 50% av CSL-carboninnsug og det tror jeg stemmer.

Tenker du på kjølekanalene? Har lyst å lakkere de ja, da de er matt carbon som ikke er så fint. Gitteret sitter på utsiden av kjøletrakten, så det er ikke synlig med mindre du bøyer deg ned og ser inni. kunne kanskje hatt det lenger inni, men det blir vanskelig å feste det.

Ja, er den jeg vurderer. Har brukt så mye i det siste at jeg kan ikke prioritere det før jul. Den er uansett ikke så dyr uten rabatt heller. :)

7 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Hvor er den eonon på salg?:)

Selges direkte fra eonon: http://www.eonon.com/Android-Car-GPS/Vehicle-Specific-GPS/GA6150F.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gabz skrev:

Skamrått!

Takk :D

7 minutter siden, Torek skrev:

HELT KONGE!!! Mulig man blir lurt av bildet, men skulle den ha vært 5mm lavere bak?

Tror det bare er bildet, i kombinasjon med mer camber foran enn bak. Var 35mm skjerm-felgkant med 19" både foran og bak når jeg justerte inn høyden.

30555761954_1a48e0e274_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...