Gå til innhold

Frodes E46 M3 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Jaadda dette liker eg! kommer til å sitte perfekt på denne! synest de var en tomme for små på e92, men dette blir steike bra!

felger er noe man kjøper, ikke selger. bare å legge på hylla om man er lei de der og da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, RF91 skrev:

Her lukta da pokalsanking lang veg :D Felgane satt so Hans i Grete :)

Hehe :) De passer nok bedre på denn ja.

5 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Er så gromt detta Frode!

Gleder meg til resten.....

Takk takk :)

5 timer siden, hsd skrev:

Jaadda dette liker eg! kommer til å sitte perfekt på denne! synest de var en tomme for små på e92, men dette blir steike bra!

felger er noe man kjøper, ikke selger. bare å legge på hylla om man er lei de der og da! :)

Ja, de såg litt små ut på E92'en, men her kom de skikkelig til rette. Men jeg lurer på om sentrene bør lakkeres sølv..

10 minutter siden, williamwiers skrev:

👏🏼😍

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Frode D said:

Hehe :) De passer nok bedre på denn ja.

Takk takk :)

Ja, de såg litt små ut på E92'en, men her kom de skikkelig til rette. Men jeg lurer på om sentrene bør lakkeres sølv..

:)

eg har klokketroa på fargen som er der kontra blåfargen :) bildene som blir tatt følgende sesong kommer til å gå verden rundt.

synest du bør få bilen ut i sola før du bestemmer deg om farge på senter, mørkt senter går veldig fint med mørk blå bil. Synest også mørkere farger kler bedre gullboltene og mutteren.

 Er vell ganske bortsjemt med plass til litt sintere caliper også i de der?

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hsd skrev:

eg har klokketroa på fargen som er der kontra blåfargen :) bildene som blir tatt følgende sesong kommer til å gå verden rundt.

synest du bør få bilen ut i sola før du bestemmer deg om farge på senter, mørkt senter går veldig fint med mørk blå bil. Synest også mørkere farger kler bedre gullboltene og mutteren.

 Er vell ganske bortsjemt med plass til litt sintere caliper også i de der?

Du har kanskje rett angående fargen, er flere som sier der også.

Må vaske bilen og få den ut i solen og se ja.

Angående bremsene så er det ikke så god plass i disse, siden sentrene er relativt flate. Men har en plan om Performance kalippere og CSL-skiver foran, det skal det være god plass til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Frode D skrev:

Tror det bare er bildet, i kombinasjon med mer camber foran enn bak. Var 35mm skjerm-felgkant med 19" både foran og bak når jeg justerte inn høyden.

 

Skjønner :D Hva er specs på felg og dekk der? Stikker det mye utenfor bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Torek skrev:

Skjønner :D Hva er specs på felg og dekk der? Stikker det mye utenfor bak?

225/35 - 10" et17

245/35 - 11" et17

Tenkte å flytte bakdekkene frem og kjøre 265/35 bak, må bare få laget litt mer plass bak i hjulbuene :) sånn ser det ut bak nå, men er bare 1,5 grader camber så har litt å gå på der.

31341011506_c4562b4029_b.jpg

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, happY skrev:

På denne bilen ble hjulene 100% match :-D

Helt enig! 8)

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Blir bra med litt mindre strekk :) Håper jeg får sett denne live engang

Ja, det blir litt lite gummi sånn det er nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og ha sett denne en del ganger før du kjøpte den og ellers spionert litt i tråden her må jeg bare si at denne virker til og være på rett vei til og bli slik en e46 m3 skal være:applause: 

 

Og BBS felgene satt som et skudd! Må si meg enig med at de passet bedre på denne enn på e92n. Det er liksom mer former i karosseriet som går godt i lag med slike felger på e46 enn e92.

 

Synest fargen på senterene utifra bildene her ikke så så værst ut jeg da, men kan selvfølgelig lyve litt fra bilder til irl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold fargen på felgen.  Som nevnt ser det pent ut sammen med gullboltene og blåfargen. Pluss du får mer kontrast mellom felgsenter og bremseskive. Vil tro skiva blir mindre fremtredende med sølvsenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, EAustevoll skrev:

Etter og ha sett denne en del ganger før du kjøpte den og ellers spionert litt i tråden her må jeg bare si at denne virker til og være på rett vei til og bli slik en e46 m3 skal være:applause: 

 

Og BBS felgene satt som et skudd! Må si meg enig med at de passet bedre på denne enn på e92n. Det er liksom mer former i karosseriet som går godt i lag med slike felger på e46 enn e92.

 

Synest fargen på senterene utifra bildene her ikke så så værst ut jeg da, men kan selvfølgelig lyve litt fra bilder til irl.

Takk, kjekt å høre! :)

Ja, de passer bedre på denne. 

19 timer siden, StigJ skrev:

Behold fargen på felgen.  Som nevnt ser det pent ut sammen med gullboltene og blåfargen. Pluss du får mer kontrast mellom felgsenter og bremseskive. Vil tro skiva blir mindre fremtredende med sølvsenter. 

Ja, du har nok rett. er vel bare mer som har lyst å gjøre noe nytt med felgene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...