Gå til innhold

Frodes E46 M3 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Eselfjes skrev:

Gratulerer! Blir stadig imponert over hvor godt e46 holder seg i utseende :)

Takk for det :)

6 timer siden, Reef89 skrev:

Gratulerer med flott bil, mener jeg har observert denne parkert på Øyro engang. Blir bra dette :)

Takker!

5 timer siden, DanielStance skrev:

Grattis med M-bil :D Fargekomboen er perfekt! En smule misunnelig jeg nå :P

Takker så mye :)

4 timer siden, BjornarHS skrev:

Gratulerer med pen M3!:-D Har sett denne noen ganger når den har vært på finn, ser ut som en veldig bra ombygd bil samt veldig pen kombinasjon når det kommer til eksteriør/interiør! Om jeg ville byttet CSL luken mot orginal vet jeg ikke, synes CSL følger linjene til bilen, men dette er helt klart en smaksak :-)

Ja, det virker som den er skikkelig ombygd. :)

Jeg ser at jeg formulerte meg litt dårlig, det jeg mente var å bytte ut luken med en original CSL-luke. Men det koster mye for en liten detalj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som kjøpte denne ja 😁 Perfekt bil bortsett fra at den er ombygd!! Men eneste negative med det er videresalg Pga folk ikke får lån på di. Ellers hadde jeg vurdert den sterkt selv! Sagt det

før å sier det igjen, en M3 SKAL ha SMG!! Hehe sååååå mye råere enn manuell!! Gleder meg

til å se hva du "eventuelt" kommer til å gjøre 😂😁👍 må si med

engang at ess550 kit som nå leverer rundt 630hk er hinsides rått på disse!! Jeg hadde kun det "vanlige" 550 men vet man får oppgraderingskit til det nå 👍 Det må være ekstremt rått!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ivrig86 skrev:

Du som kjøpte denne ja 😁 Perfekt bil bortsett fra at den er ombygd!! Men eneste negative med det er videresalg Pga folk ikke får lån på di. Ellers hadde jeg vurdert den sterkt selv! Sagt det

før å sier det igjen, en M3 SKAL ha SMG!! Hehe sååååå mye råere enn manuell!! Gleder meg

til å se hva du "eventuelt" kommer til å gjøre 😂😁👍 må si med

engang at ess550 kit som nå leverer rundt 630hk er hinsides rått på disse!! Jeg hadde kun det "vanlige" 550 men vet man får oppgraderingskit til det nå 👍 Det må være ekstremt rått!! 

Grunnen til at jeg valgte ombygd er at man får en bil som mest sannsynlig er gjennomgått over hele karosseriet og plukket i biter. Slik jeg forstår det så er denne bygget av en billakkerer så den delen er skikkelig utført. 

Angrer ikke et sekund på SMG. :) Presse er nok ikke en del av planene nå hvertfall.

Ang. lån så er jeg med på tankegangen din, men dette er ikke en bil flesteparte av "de yngste" kjøper uansett. Og mange utvider huslånet for å kjøpe bil. Det bekymrer meg lite uansett. :)

10 timer siden, BjornarHS skrev:

Aha...slik ja, da forstår jeg! Er vell ikke billigeste de orginale CSL-lukene nei :/

Koed skal ha ca 8k, så det er en kostbar investering.

9 timer siden, Thundercoil skrev:

Gratulerer med rå bil :) Ikke minst første M. Det er stas. 

Man kan liksom ikke trimme en vanlig BMW til å gjenskape M-følelsen. Er noe eget med det. :)

Lyst å bli med i den ekslusive (norske) M-gruppen på FB? Mye snacks og kos. 

Takk for det :) Man merker det på kjørefølelsen at det er en M, selv med mindre hk enn 335'en :)

Ja, det hadde vært kjekt. Sikkert mye fin info der!

9 timer siden, MarcusSteffensen skrev:

nydelig bil! følger selvfølgelig med her :-) 

Takker!

9 timer siden, Freakshow skrev:

se her ja! mmmm`mmmm´mmmmm! :D griselekker! virkelig griselekker Frode! :D

og killer kombo med interiør og exterior! :P

gleder meg til masse oppdateringer på stuff og ditt egent preg av bilen! ^^

gratulerer så mye btw! ^^

Det er en fin kombo :) Det kommer nok til å ta litt tid før det skjer noe drastisk med bilen, får prioritere litt vedlikehold først og frems.

8 timer siden, RF91 skrev:

Blir da samme stilen som med E92'en, eller har du andre plana? :)

Det blir senk og felger ja, samt litt små detaljer. Men som de fleste BMW trenger man ikke gjøre så mye utover det. :)

11 minutter siden, codex skrev:

Snop :)

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at det tar tid! :) vedlikehold er bra :D
og skjønner hvorfor det tar tid med noe drastisk! bilen er jo rimelig lekker allerede! :D
men gleder meg til oppdateringer! :D om det er bytting av hjulbolter eller hva faen xD

klager ikke på bilder av den griselekre kjærra di! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdateringer blir det, av forskjellige slag :)

-

Har gått over litt på bilen og det resulterte i at jeg bestilte ny termostat + o-ringer, ett jekkfeste og ett isofix-deksel til baksetet.

Jeg skulle sjekke hvor skitne setene faktisk var. For å si det sånn, det er ikke rart jeg var usikker på om det var Cinnamon eller en annen brunfarge. :shock: Har kun tatt halve sitteputen her.

29693535075_0d9835c3cb_k.jpg

Satser på å få gått over hele interiøret de neste dagene.

Ene dørtrekket ser ut til å ha noen limrester på seg også, som ikke var så lett å fjerne, så får se om jeg får de bort med pussepapir og evt farge det opp igjen. Hvis ikke så får jeg kjøpe et nytt dørtrekk. En løsning blir det uansett :)
29402555400_fc724dcde1_k.jpg
29402555480_d769e7fd9b_k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...