Gå til innhold

Frodes E46 M3 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, awt skrev:

Kjenner ikke så godt til de pærene, men det ser ikke slik ut nei. Merkelig er det uansett.

Ja, det er det. Men det er maaaasse treff om du googler sammenheng med DAB og LED. Spesielt de som har LED under kjøkkenskapene. Når de slår på lyset så forsvinner signalet. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har justert høyden litt og endte opp med dette her. Trenger hjulstilling og en tur til karosseriarbeid for å fikse hjulbuene bak nå.. Innerskjermene er gjort på en jalla måte der innerskjermen er festet innerst i profilen på hjulbuen. Så mister ca 2cm plass til dekk/felg. Dette skal fikses.

Byttet blinklyspærene til noen som er chrome-belagt også.

Før:
32292686790_26fa6399b9_b.jpg

Etter:
32631224786_100cd0ab4e_b.jpg

Og så litt bilder:
31859465893_c3fb68dc5c_b.jpg
32631223796_2057fc2032_b.jpg
31859463883_722c82f03d_b.jpg
32631222346_e18930f2e2_b.jpg
31859459453_216f45778b_b.jpg
32671729245_18a64d80cd_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, williamwiers skrev:

👏🏼😍

8)

9 timer siden, BjornarHS skrev:

Ble utrolig pent dette! 

Men du har ikke vurdert nyrer med chrome kant og sorte riller? Tror det hadde blitt perfekt :) (selvsagt en smaksak)

Takk! :) Ja, har vert inne på tanken om chrome grillramme og rillene på skjermene, men det blir ikke i år. Blå og rød bil kler sorte detaljer, og når jeg er ferdig så blir det blank sort leppe, gitter på panser, riller på skjermer, lister rundt vindu og profilen rundt eksosen. Så det blir en "rød tråd". :)

9 timer siden, hsd skrev:

de e nais

Hehe, takk!

9 timer siden, danskiii skrev:

Lekkert!

Takker. :)

8 timer siden, RF91 skrev:

Heilt grav alvorlig so trur eg faktisk detta e dan feitaste E46 M3'en her til lands :-D OEM+-stilen e heilt klart rette vegen når ein drive på med dessa tyskarane :P

Kjekt å høre, alltid gøy med sånne tilbakemeldinger. :D OEM+ er sjelden feil.

8 timer siden, Even Pladsen skrev:

+++ min bok! Dette er bra utført Frode😀, gleder meg til å se den live til sommeren.

Takk takk, blir nok noen treff i år det blir muligheter for å møtes ja. :)

5 timer siden, Eystein Ose skrev:

11/10

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Thundercoil skrev:

Synes du skal beholde sorte detaljer 😎 E46 M3 skal være hissig. 

Synes også felgene så enda bedre ut på denne enn E92en. Flott fargekombo.

Må få tatt en shoot av denne en dag. :) Bare til å gi en lyd på messenger. Haha. 

Enig der, men er kjekt å variere litt. Er også enig med at felgene passer bedre på denne.

Blir nok lite kjøring med salt på veiene, samt at jeg må få fikset bakskjermene først, men kan nok ta en shoot senere. :)

7 timer siden, Gabz skrev:

Fyyyy. Jeg bruker sjeldent ordet så bokstavelig, men nå mener jeg faktisk at denne bilen er helt perfekt utseendemessig sånn en E46 skal være :applause: (var penere med oransje pærer i blink, men)

Takk for det! Er ikke så glad i det oransje skjæret, da vil jeg heller ha helt oransje blink. Blir enten eller for min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...