Gå til innhold

Frodes E46 M3 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke fått meg meg denne jeg! :o Ser ut som du har fått deg en nydelig bil med de riktige farge komboene! :) Jeg har lenge ønsket meg E46 M3 men hus kommer først i rekken så da blir det eventuelt en etter hus :)

Fine detaljer du setter fingeren i. Følger med her :) 

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Enes Yakici skrev:

Har ikke fått meg meg denne jeg! :o Ser ut som du har fått deg en nydelig bil med de riktige farge komboene! :) Jeg har lenge ønsket meg E46 M3 men hus kommer først i rekken så da blir det eventuelt en etter hus :)

Fine detaljer du setter fingeren i. Følger med her :) 

Takk for det. :) hus må prioriteres først ja, det er klart.

Kjekt å høre. Er litt kjedelige updates med sånne småting, men det kommer mer etterhvert som de mer vesentlige delene kommer inn. :)

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Frode D skrev:

Takk for det. :) hus må prioriteres først ja, det er klart.

Kjekt å høre. Er litt kjedelige updates med sånne småting, men det kommer mer etterhvert som de mer vesentlige delene kommer inn. :)

Mange ganger så betyr småting mye mer enn det det høres ut som. 

Ikke noe tvil om at det kommer mer updates seinere :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.10.2016 at 9.45, StigJ skrev:

Støtter deg fullt ut ang. lakkeringen av konen til filteret. Hva skal man med karbon som ikke har noen funksjon? :P

 

når jeg startet og lese dette så leste jeg opp i hode mitt hva du kom til å si xD og jada! der kom den! første kommentaren! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en pakke fra USA i går. Noen som vil tippe hva det er? :)

30458420162_432be450ec_b.jpg

Har også bestilt litt smådeler som ramme til Navi-skjerm, forsterkninger til tårnlager foran, deksel på venstre og høyre side i bagajerom og diverse klips. Bagasjerommet bærer preg av å være demontert og montert mange ganger....

Børstet alu.folie er på vei for å få interiørlistene tatt.

Litt kjedelige updates, men syns det er greit å få tatt alle småting med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, hsd skrev:

Rogue Engineering Rear Spring Perch Reinforcement Kit for BMW E36/E46 M3  sier bildesøk :P

 

synd hamann hjula røk så fort, hadde vert gøy med noen bilder av de på denne :)

Hehe, ja det stemmer bra det. De skal ligge under fjæren og fordele belastningen, da det blir mye press på et mindre område med coilovers. Bærearmene er aluminum så det er begrenset hvor mye de tåler.

rein1_300.jpg

Ja, hadde vært gøy å teste de, men det hadde sett rart ut med så lite profil og den høyden bilen står i nå. Er allerede mye "wheel gap". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, magnus-e-30 skrev:

 Såpass ja :-P

ganske like felg planer som jeg hadde på sedan m3'n. Går du for 10 foran og 11 bak?

Heveklosser? :P Bygger 5mm så det er ikke mye om å gjøre.

Ja, det blir 10 og 11. 3 og 3,5" kant. Er bestilt på mål til E92, men tror de vil sitte bra på M3 også. Om det ikke bygger så langt ut så blir det mer dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...