Gå til innhold

Hagen`s e12 første treffet første pokalen!


marhag11
 Share

Anbefalte innlegg

Tilstandsrapport kommer i morgen!😎Samt flere bilder! Har vert fullt kjør på jobb så har ikke fått gjort så mye... 

Bremsene hang bak... Fikk av trommelen og det datt ut fjærer og pinner... Så monteringssett ble bestilt ista!😁

På motoren fikk jeg i går kveld demontert gasseren da spjelene sitter fast... Så blir å legge den i disel i morgen mens jeg begyner å Ta ut intreør tenker jeg🤔 Får se hva dagen bringer🙈🙈

image.jpegimage.jpegimage.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdate!😎

Nå er snart hele bilen polert! Innvendig må den gås over ett par ganger til... Samt er på letting etter "nye" seter forran og bak🙈

Begynt å kikke mere over motor, ene spjelet på gasseren sitter bom fast, så demonterte den og la den i disel🙈 Så får håpe den  løsner til i morgen! Klær i fingra etter å få start🙈

Tatt noen få bilder under på ene sia, litt dårlig til å ta bilder der, men mer bilder kommer da jeg begyner å kutte ut til ny kanal på ene siden, samt lage en ny gulv plate😁 

 

Nokk snakk her jommer born bilder!image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Blir bilder med ordentlig kamerai morgen!🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Blir veldig bra nå :) Må vel også passe på at innvollene på motoren ikke er helt inntørket også hvis den har stått så lenge.

får da håpe det🙈🙈 Blir smøre olje på ventiler kammer osv før prøve start, samt gasseren såklart🙈

 

35 minutter siden, RF91 skrev:

Satan so den kom seg med ein polering :) E da Biltema-maskin du bruka? Korleis syns du den e å jobba med?

Haha ja😁 Ja er en kompiss med  god erfaring som driver på 🙈

Maskina er jeg ikke helt sikker på hvor kommer fra😅 Kan høre med han i morgenen😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...