Gå til innhold

Hagen`s e12 første treffet første pokalen!


marhag11
 Share

Anbefalte innlegg

Liten oppdate!

fått taki gasser i dag! Fra Opel 2L🙄 Passet rett på😁 Så da ble det Weber gasser på meg😁 Litt modifiseringer med slanger og styring til gassen så skal det funke fjell! 

 

Så i morgen blir det å skaffe bensin rør og slanger!😁 Og en ledning mellom coil og fordeler🙄 Håpe på oppstart snart! Bare motoren er hel da🙈

 

image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.9.2016 at 16.26, sveigis skrev:

De forgasserene der ,er gode og ikke minst økonomiske kontra originaldritet som står på.

Har hatt mengder av de forgasserne på mine Opler.

Disse ble brukt som erstatning for Zenith og Varajet på Opel.

Er det 32/36 weber?

er 32/36 ja, du har ikke noen bilder av motor rommet dit rund gasseren og vakumslanger? :P  bruker du begge ingangene? den på siden og den nederst bak på gasseren ? :)

On 29.9.2016 at 17.54, Julianv skrev:

Kanonkult prosjekt :) Husk å bytte olje før start :lol:

Imponerende hvor blank og pen den ble med litt innsats :) 

olje blir byttet i dag! :D så håper på å få start bare den blir litt medvillig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.10.2016 at 3.22, Enes Yakici skrev:

Så gøy at du fikk start på den! :) Hvordan senk går du for? Jeg er litt usikker på hva jeg skal ha på min e12. Noe tips?

litt usikker på hva det jeg skal ha heter da en kompiss har ``fikset``på det selv :P er vist satt sammen av litt forskjellig :P  så har ingen tips... men viss du vet om noe justerbart så skrik ut! er litt ny i gammal bmw enda :P

 

On 2.10.2016 at 21.58, Gabz skrev:

Grattis med start, morro :D Alt gikk som det skal? 

utrolig godt med start ja! :D  måtte rense gasseren, hive i nytt filter og hjelpe den med bensin rett i gasseren for att den skulle fungere ordentlig :D ( ikke helt ordentlig enda men er på vei!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått gjort litt i dag, men mest testing :D glemte såklart å ta bilder... var litt ivri da jeg drev på i dag og ting funket nesten som jeg ville :D   kommer bilder i morgen! :D 

har fått testet bilen i trillende tilstand i dag også!  clutch, kasse og diff fungerer utmerket! ( har ikke fått testet ordentlig, men på parkerings plass funket det!)  girer silke mykt i 1-2-3 og revers! turte ikke prøve 4 giret da jeg ikke har....ehm.... bremser som fungerer..... noe jeg ikke tenkte på før jeg var i full gang med å kjøre.... men fyyy for en god følelse!  15 år i skog og knapt brukt på 18 år!  

mer oppdateringer og bilder kommer i morgen! slenger ved en liten film snutt og hør hvor lett den starter! og hvor pent den går! :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...