Gå til innhold

Hagen`s e12 første treffet første pokalen!


marhag11
 Share

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Torek skrev:

Fett! Dette blir moro å følge med på. Får vel brått se den rulle i området her snart da, tenker jeg 8)

forhåpentlig vis så kommer du nokk til å se mye av denne framover :D ikke i vinter da tror jeg... men til sommeren! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder ja🙄🙄 kommer snart😎 En liten oppdate fra dagen... Mange kommer til å hate meg for dette... Skal på biltreff i nærheten på søndag så da måtte den senkes.... Og det letteste var da Såklart?..... Kappe? Varme?   Ehh nei ikke noe Volvo senk nei! Her går vi all in og tar dem av!  Ligger nå på bump stopp forran og bak... Må valse buene litt bak da 11'' felga ikke er helt enige med skjermene🙄🙈 

 

 

fikk kikket litt på bremser i dag, ene slangen på bremsekraft forsterkeren er det hull i... Så dette blir fikset i morgen! Flere bilder blir fikset i morgen, men lite teknisk skjer ds jeg skal selge e39'n på fredag😎

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RF91 skrev:

Lika ikkje heilt måten du ha senka på, men eg lika resultatet :D

er kunn for ett treff som er 1km unna:P så er det hjem igjen:P  blir org fjærer og nye understells deler snart så den blir eu ok! :D

2 minutter siden, Oekern skrev:

Helt enig RF91. Trafikksikkerhet er viktig.
Stilig bil - uten tvil !

helt enig egentlig... men som sakt treffet er 1 km unna :P og blir dit og hjem igjen, ikke noe mer! :P skal få den eu ok så blir det coils og div annet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla bra at noen ser potensialet i bortglemte BMW'r, og gir de nytt liv :) Følger såklart med her!
Godt å se at den starta og.

Men... måten du senka den på er helt feil spør du meg, uansett hvor kort du skulle kjøre ;) 
Det her blir bra! Håper du ikke gir opp på bilen, slik som endel andre gjør

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nyheim skrev:

Jævla bra at noen ser potensialet i bortglemte BMW'r, og gir de nytt liv :) Følger såklart med her!
Godt å se at den starta og.

Men... måten du senka den på er helt feil spør du meg, uansett hvor kort du skulle kjøre ;) 
Det her blir bra! Håper du ikke gir opp på bilen, slik som endel andre gjør

bortglemt bmw ja... derfor jeg ville ha det :D    håper bare motet fortsetter å stige! gruer meg VELDIG til rust sveising... men bare det er overstått bør det meste gå greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har e12´en vert ute å kjørt en liten runde rundt en bygning og opp på biltralla, kjørte såklart bilen på biltreff i hamar! :D noe som resulterte i 1 PLASS BEST VETERAN!  Ganske kult når den har stått i ro i 15 år :D

BILDER kommer nå! :D 

                                            

DSC03055.JPG

DSC03059.JPG

DSC03082.JPG

DSC03076.JPG

DSC03037.JPG

DSC03051.JPG

DSC03054.JPG

DSC03036.JPG

DSC03039.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...