Gå til innhold

Nytt prosjekt 1992 M5 3.8 Touring


x25Touring
 Share

Anbefalte innlegg

Da har det havnet ett nytt prosjekt på tunet. 1992 M5 Touring som er nylakkert i bilens originale farge daytona violet.

Bilen er demontert av forrige eier, så det blir litt av et puslespill å få den i sammen igjen. Den er mer eller mindre komplett, men det savnes noen smådeler + 

at jeg ikke har en bra fremfanger. Så hvis noen har en originalfanger til M5, hyl ut :) 

 

Prøver å oppdatere etterhvert som det skjer noe.

IMG_6649.JPG

IMG_6651.JPG

IMG_6661.JPG

IMG_6662.JPG

Endret av x25Touring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, NA skrev:

Denne har jeg sett på finn en stund ja, og hadde ikke hus å garasje vært fokus skulle jeg vært å sett på den. Spennende å se utviklingen her. Masse som må gjøres eller bare montering som gjenstår? 

I utgangspunktet så er det montering, men bilen har vært avskiltet siden 2009, så da regner jeg med det dukker opp både det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, x25Touring skrev:

Finne deg en M5 du også 😊👍🏼

For å si det sånn ,ja mer enn gjerne men hadde en snakk med lommeboken over en kopp kaffi her om dagen,og han sa det ikke passet uten at jeg kvittet meg med en av mine :).

Og skal jeg selge 530en,så må jeg nok få meg en e28 så får jeg heller bli med deg noen ganger Jan Erik :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at du lager en tråd Jan Erik, FB blir ikke det samme :) 

Synes dette så ut som ett meget komplett og bra utgangspunkt, skikkelig krembil dette her. Gleder meg til å se denne på Nurburgring tur til neste år, sammen med 535en til Sveigis og Alpinaen til Øistein ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Kjempe bra at du lager en tråd Jan Erik, FB blir ikke det samme :) 

Synes dette så ut som ett meget komplett og bra utgangspunkt, skikkelig krembil dette her. Gleder meg til å se denne på Nurburgring tur til neste år, sammen med 535en til Sveigis og Alpinaen til Øistein ;) 

Ja det tror jeg kan bli en knalltur. Gleder meg skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...