Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Fahad skrev:

Ja, ble faktisk bedre enn det jeg hadde sett for meg 😀 De ba jeg verkstedet som demonterte de for meg om å bare kaste, men hvis du trenger de så kan jeg ringe dem på mandag og høre med dem om de har kastet dem eller ikke.

Er ikke helt sikker om det er samme delenr på e70/71. 

Verkstedet ligger på Lørenskog 

Det hadde vært knall om du kunne. Skal sjekke litt ikveld om de er samme på e70 kontra e71.  Lørenskog er en kort tur fra ski :-) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Torek skrev:

De sideskjørtene der gjorde utrolig mye!! Dette har blitt en knallfin X6! Bra jobba! :)

 

 

44 minutter siden, Gabz skrev:

Lekkert som vanlig!

Takk for det, Torek. Ja de løftet utseendet på bilen flere hakk 

Takk for det, Gabz 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fahad skrev:

Gir deg beskjed på mandag 😀 

Fikk satt meg ned og sjekket litt på realoem.com nå på delenr på E70 kontral E71. Ikke matchende delenr og store forskjeller i design også faktisk. Men ellers takk!!!

Du bør vel kunne få noen kr på finn.no  for dem, hvis du gidder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fxslin skrev:

Fikk satt meg ned og sjekket litt på realoem.com nå på delenr på E70 kontral E71. Ikke matchende delenr og store forskjeller i design også faktisk. Men ellers takk!!!

Du bør vel kunne få noen kr på finn.no  for dem, hvis du gidder?

Tja...jeg vet ikke. Vil egentlig bare kvitte meg med de enn å drive å ha dem liggende i boden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Reef89 skrev:

Ble veldig bra dette. Er grådig skeptisk til lyktefilm, men her passet det veldig bra, er nok fargen på bilen som gjør det :)

Ja, det hadde kanskje ikke sett så fint ut på sort bil. Syns det ble veldig OEM med denne filmen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fahad skrev:

Takk for det, Raymond. Ja nå nærmer det seg 😀 

Hva er det som egentlig gjenstår nå? Interiør detaljer? 

Synes den begynner å bli farlig nærme "strøken" nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fxslin skrev:

Hva er det som egentlig gjenstår nå? Interiør detaljer? 

Synes den begynner å bli farlig nærme "strøken" nå!

 

Har veldig lyst på alcantara tak, men det spørs om det vil se fint ut på en X6. Skal også lakkere dekselet på girspaken i blank sort.

Vurderer også å lakkere plast som er rundt hjulbuene i bilens farge og la alt det nederste være i sort, men litt usikker på hvordan det vil bli seende ut

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fahad skrev:

Har veldig lyst på alcantara tak, men det spørs om det vil se fint ut på en X6. Skal også lakkere dekselet på girspaken i blank sort.

Vurderer også å lakkere plast som er rundt hjulbuene i bilens farge og la alt det nederste være i sort, men litt usikker på hvordan det vil bli seende ut

 

 

Personlig så liker jeg at det er litt kontraster/overganger her og der. (Altså slik din bil er nå)  

blir ikke lakket plast veldig utsatt for steinsprut og slikt? Hm, Jeg har lakka plast på mine.... hmm må ut å sjekke dette utsagnet på min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fxslin skrev:

Personlig så liker jeg at det er litt kontraster/overganger her og der. (Altså slik din bil er nå)  

blir ikke lakket plast veldig utsatt for steinsprut og slikt? Hm, Jeg har lakka plast på mine.... hmm må ut å sjekke dette utsagnet på min bil.

Blir nok utsatt for en del steinsprut, men hvis jeg velger å lakkere de, så kommer jeg til å bruke gjennomsiktig folie for å beskytte de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...