Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, ahj skrev:

Hva med Ferric grey? Har det på sommerhjula på E90, kjempe fin farge som ikke er for mørk :) 

Ja det kunne jeg tenkt meg, men spørs hvor lenge jeg beholder bilen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, ahj skrev:

Vurderer ny bil allerede? Hva da? :)

Denne gangen er jeg veldig usikker på hva jeg skal gå for. Er ikke lei X6en i det hele tatt, men tror jeg kan få mer for den nå enn hvis jeg venter med å selge den. Er faktisk den beste bilen jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Fahad skrev:

Denne gangen er jeg veldig usikker på hva jeg skal gå for. Er ikke lei X6en i det hele tatt, men tror jeg kan få mer for den nå enn hvis jeg venter med å selge den. Er faktisk den beste bilen jeg har hatt.

Stemmer isåfall for en RÅ svart F01 LCI med M-sport og LED lys. Den kan du få med 50d motor for det din X6 er verdt idag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gabz skrev:

Hva med M-bil da? :D

Da må det være en e92 i så fall.. men jeg føler at det er litt vanskelig å gå over til sedan. Synes en SUV med store felger og litt styling ser så tøft ut 😁 Også er det ikke så veldig mange som styler dem opp, og da er det mye enklere å skille seg ut 😀

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Metro kjøpesenter på Lørenskog i dag, og når jeg kommer ut oppdager jeg dette! En m........ther..fu...er som har skrapet front fangeren på bilen min. Jeg pleier alltid å parkere langt unna alle andre, men denne gangen hjalp ikke det heller. 

3250,- må jeg betale for å fikse skaden! 

20170327_123225.jpg

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh det s.ger skikkelig! Ble faktisk lei meg på dine vegne nå:-/

Ikke no kamera eller tilsvarende der? Hadde vært deilig å få tak personen og fått dekka utgiften. (jepp jeg vet liten sjanse).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fxslin skrev:

Argh det s.ger skikkelig! Ble faktisk lei meg på dine vegne nå:-/

Ikke no kamera eller tilsvarende der? Hadde vært deilig å få tak personen og fått dekka utgiften. (jepp jeg vet liten sjanse).

 

De har ikke kamera på den siden jeg parkerte bilen :( Det er så sure penger! Kunne brukt dem på noe annet fornuftig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt! Forbanna irriterende at folk bare stikker av fra slikt. Typisk at det skal skje på fine biler også, har aldri opplevd å få bulker på de rimelige bilene jeg har hatt, men på de dyre derimot... :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...