Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Walkabout skrev:

Gleder meg til å se ferdig resultat! Funnet ut hva du vil/skal gjøre med sideskjørtene på bilen? :) X6M har jo en veldig delikat løsning her, vet ikke hvordan det er å kombinere med standardfangerne?

Har egentlig ikke tenkt så veldig mye på det, men har vurdert å gå over Performance sideskjørt. Jeg er egentlig litt avhengig av å ha stigtrinn på bilen, det er mye lettere å komme seg ut og inn for meg som ikke er høyere enn 174 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fahad skrev:

Har egentlig ikke tenkt så veldig mye på det, men har vurdert å gå over Performance sideskjørt. Jeg er egentlig litt avhengig av å ha stigtrinn på bilen, det er mye lettere å komme seg ut og inn for meg som ikke er høyere enn 174 😁 

Hehe, om du trenger stigtrinn så er den kanskje grei å beholde ja, selv om det ser mye bedre ut uten :P Et alternativ er jo å pulverlakkere den aluminiumslista sort for eksempel, er i utgangspunktet bare den som er så fæl, ser så billig ut synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Walkabout skrev:

Hehe, om du trenger stigtrinn så er den kanskje grei å beholde ja, selv om det ser mye bedre ut uten :P Et alternativ er jo å pulverlakkere den aluminiumslista sort for eksempel, er i utgangspunktet bare den som er så fæl, ser så billig ut synes jeg...

Ja, det hadde kanskje sett bedre ut å lakkere de i matt sort enn å ha de i sølv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Fahad....Nå føler jeg må være ærlig :

Jeg har alltid vist en viss skepsis til x6,hvorfor?

Den har for meg virket litt "hval aktig" og alltid vært hverken fugl eller fisk.

Men etter og ha sett denne og hvordan en X6 kan bli ,kan du si at min skepsis har forsvunnet helt :).

Fantastisk rå kan dem bli og en bil jeg gjerne kunne hatt uten tvil.

Så denne tråden følger jeg med på og liker alt som blir gjort.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Du Fahad....Nå føler jeg må være ærlig :

Jeg har alltid vist en viss skepsis til x6,hvorfor?

Den har for meg virket litt "hval aktig" og alltid vært hverken fugl eller fisk.

Men etter og ha sett denne og hvordan en X6 kan bli ,kan du si at min skepsis har forsvunnet helt :).

Fantastisk rå kan dem bli og en bil jeg gjerne kunne hatt uten tvil.

Så denne tråden følger jeg med på og liker alt som blir gjort.:)

Takk for det, Sveigis. Med M Performance deler blir disse noe helt annet 😁 Kan virke litt kjedelig med standard deler som nesten alle kjører rundt med men dette er en litt sær bil, hehe.. finnes ikke mye uoriginalt til X6en, så det koster litt å modifisere denne i forhold til f10 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, DanielStance skrev:

Ble rimelig tøff med den fronten!

Har selv aldri helt sett greien med X6, men ser nå at det er potensiale i de. :P God å kjøre er de også, i likhet med X5.

Jeg er veldig fornøyd så langt 😀 Veldig god å kjøre, veldig godt isolert og høy kvalitet på interiøret.. E71 karosseriet holder seg meget bra 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eselfjes skrev:

Pen bil! Blir ikke hvite kalippere litt hat å holde rene? :) Usikker på hva jeg vil selv, tror jeg har litt små bremser til å skulle vise de fram. Men hvis jeg skulle gått for noe annet enn sort, hva med lyseblå?

Takk for det 😀 Ja, det blir ikke akkurat så veldig lett å holde de rene hehe. Lyseblå hadde jeg på f10en, kan godt tenke meg å gå for det igjen 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...