Gå til innhold

Kan slettes


Torek
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Shattered skrev:

Denne så jeg på finn. Kult! :D

Stemmer nok det, ja! Tusen takk :D Det er veldig gøy å ha en bil som man må gjøre litt på. Følte liksom at TT'n var ferdig etter senking og hjul, hehe.. 

Noen her som har erfaring med en bra spiller til E46 som ser tilnærmet original ut men som har touchscreen, dab+ og bluetooth? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :D Grattis med hurtighandlevogn! \:D/  Er det den Henrik har bygget?

 

En ting som jeg synes en stasjonsvogn MÅ ha er takrails. Det ser så tomt og flatt ut oppå der. Men det er jo en smakssak :)

Blir spennende å følge med på dette her uansett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Se der ja :D Grattis med hurtighandlevogn! \:D/  Er det den Henrik har bygget?

 

En ting som jeg synes en stasjonsvogn MÅ ha er takrails. Det ser så tomt og flatt ut oppå der. Men det er jo en smakssak :)

Blir spennende å følge med på dette her uansett.

 

Føler selv at railsene skal være av, får bilen til å virke litt mer sporty, og samtidig skille seg fra andre litt kjedelige stasjonsvogner. Men som sagt så er jo dette en smakssak.  Angående 2din spiller til e46 så hadde jeg nok handlet fra eonon, handlet selv der og spilleren min fungerer greit. Anbefaler å kjøpe spilleren med Android. 

 

Meget pen bil by the way, ikke mange av disse på veiene. 

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3.10.2016 at 9.13, StigJ skrev:

Se der ja :D Grattis med hurtighandlevogn! \:D/  Er det den Henrik har bygget?

 

En ting som jeg synes en stasjonsvogn MÅ ha er takrails. Det ser så tomt og flatt ut oppå der. Men det er jo en smakssak :)

Blir spennende å følge med på dette her uansett.

 

Takker! :D Det er helt riktig! 

Da er vi fullstendig uenige der :P Jeg synes det er mye finere uten :)

On 3.10.2016 at 10.25, tennbrikket skrev:

Føler selv at railsene skal være av, får bilen til å virke litt mer sporty, og samtidig skille seg fra andre litt kjedelige stasjonsvogner. Men som sagt så er jo dette en smakssak.  Angående 2din spiller til e46 så hadde jeg nok handlet fra eonon, handlet selv der og spilleren min fungerer greit. Anbefaler å kjøpe spilleren med Android. 

 

Meget pen bil by the way, ikke mange av disse på veiene. 

Helt enig. Jeg synes også den får et mye mer sporty preg uten rails. I tillegg så har jeg ikke bruk for det heller, så da blir det et veldig enkelt valg for min del :) Ja, det er eonon jeg har sett litt på. Vurderer å handle fra ebay da det er halv pris sammenlignet med det jeg har sett her til lands.

Tusen takk :) Nei, her til lands så vet jeg om 3 stk inkl. min. En blå og en mørkegrå.

On 3.10.2016 at 10.41, danskiii skrev:

Fett med M3 touring!

Men ser frem til ny frontfanger ja :P

Ja, jeg liker denne bilen bare mer og mer! :) Jepp, frontfanger er førstepri, så det tar ikke lange tiden før den er byttet ut.

On 3.10.2016 at 13.27, Gabz skrev:

Gratulerer med rå handlevogn :D Fangeren foran var ganske hoven ja, løfter seg veldig med fremtidig ny fanger!

Tusen takk! :D Hehe, ja, jeg er nok enig der. Det skal dog sies at den ser finere ut i virkeligheten, men allikevel.. :P 

_________________________________________________________________________________________

For å fylle opp tråden så kan jeg jo fortelle at jeg har bestilt litt småstash til interiøret. Som alt annet er det vel delte meninger om dette, men jeg tror dette blir veldig bra.
Det skal også inn et komplett sett med karbonlister og nytt ratt i alcantara, men dette er ikke bestilt enda. Nesten irriterende at det finnes så mye fine ettermarkedsdeler til disse bilene :P

 

 

 

 

 

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tennbrikket skrev:

Anbefaler å bestille rett fra eonon sin nettside, brukte 5 dager med fedex fra Hong Kong og til Norge.  Har du link til alcantara "håndbrekket"

Da skal jeg sjekke ut det :) 
Link: http://www.ebay.com/itm/FITS-BMW-E36-E46-M3-Dark-Grey-Anthracite-FAUX-GEAR-HANDBRAKE-BOOT-NEW-/301144442146?hash=item461d9b8522:g:wH0AAOSwHgVW7AS9&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, marhag11 skrev:

endelig har du gått fra denna tt´n din! :D selv om den var ganske så pen....  blir spennende å følge med på denne! :D og gleder meg til å se den til sommeren! :D  

Hehe.. Jeg har den enda ;) Fryktelig god bil da, og mye raskere enn M3'n :D Men den skal vel etter planen legges ut for salg om ikke så lenge. Takk for det! 

1 time siden, bmwgreg90 skrev:

Fint at du roe ned på bilfronten med alle fine planene dine:D

Kul bil, selv om jeg ikke var helt fan av fronten:)

Vi er enige ang fronten :) Den sitter ikke der i mange ukene, det kan jeg garantere. Skulle egentlig bestille fra GS, men de har gått tom og får ikke igjen før nærmere våren. Kikker derfor rundt på ebay etter en bra csl kopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...