Gå til innhold

Tråden om nye 5-serie G30/G31


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

G30 er en pen bil for all del. Men litt intetsigende og lik de andre kanskje? Og at f10 designet er vanskelig å toppe, det visste vi fra før. Hadde man gått fra e60 til g30 og aldri visst om f10, skal jeg love deg at g30 hadde fått nesten utelukkende positiv omtale :) 

Tror man skal vente med å se g30 i msport før man uttaler seg helt. Men for meg er f10 bare sååå mye råere :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Evopower skrev:

G30 er en pen bil for all del. Men litt intetsigende og lik de andre kanskje? Og at f10 designet er vanskelig å toppe, det visste vi fra før. Hadde man gått fra e60 til g30 og aldri visst om f10, skal jeg love deg at g30 hadde fått nesten utelukkende positiv omtale :) 

Tror man skal vente med å se g30 i msport før man uttaler seg helt. Men for meg er f10 bare sååå mye råere :D 

Det har du helt rett i, designet på f10 er mer enn perfekt. Etter å ha sett bilder og videoer av G30, så synes jeg den er nærmere en 3 serie enn 7 serie når det gjelder utvendig design, men som du sier så blir det sikkert noe helt annet å se den i msport 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fahad skrev:

Det har du helt rett i, designet på f10 er mer enn perfekt. Etter å ha sett bilder og videoer av G30, så synes jeg den er nærmere en 3 serie enn 7 serie når det gjelder utvendig design, men som du sier så blir det sikkert noe helt annet å se den i msport 

Alt blir bra med 21" Wheels & senk 😁

Nok øl ..... over og ut 😬😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, laffe skrev:

Virker som man ikke trenger navigation proffesional for å få stor idrive skjerm på denne.  Noen som vet om det stemmer? Har ikke funnet noen bilder av bilen med liten skjerm enda i hvert fall. 

I den tyske prislisten så står 8,8" Navi business oppført som standard fra 1. kvartal 2017. Til nå har Navi pro lagt inne i den tyske konfiguratoren som et automatisk valg med økt pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hageb skrev:

Bruker g30 d utgavene  AdBlue for å få ned NOx utslippene? Ser at utslippene for 520 xdrive er 13,7 mens 530i xDrive er oppgitt til 33,8. Oslo tillater bare den siste de neste dagene ...

B47-motoren kommer med AdBlue-system på F1x fom. facelift, så jeg blir overrasket om dette ikke er på plass på diesel-motorene på G3x også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...