Gå til innhold

Tråden om nye 5-serie G30/G31


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Nok en gang synes jeg BMW lykkes å gjøre touringen enda mer sportslig og med lekrere linjeføring enn sedanen. E60 er jo milevis tøffere enn E61, mens i mine øyne er både F11 og nå G31 hakket hvassere enn henholdsvis F10 og G30. Tommel opp for dette :) Tipper mange er spente på om også G31 kommer som 530e hybrid i kombinasjon med xDrive, kommer garantert til å bli en salgssuksess i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget pen Touring ifra BMW, peneste 5 serie Touringen siden E39 og E34. Denne kommer vi til å se mange av på norske veier i årene fremover :) 

Jeg ser bagasjeplassen med setene oppe er på 570 liter, det er litt lite sammenliknet med E klassens 630 liter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er for øvrig også konfiguratoren oppdatert med de øvrige modellene i spekteret, sett bort i fra M550i, kun 530i og 540i xdrive, 520d og med xdrive, samt 530d. Jeg venter spent på G31, den var virkelig flott. Mulig valget står mellom F31 330ix og en G31 av et eller annet slag på sikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

En meget pen Touring ifra BMW, peneste 5 serie Touringen siden E39 og E34. Denne kommer vi til å se mange av på norske veier i årene fremover :) 

Jeg ser bagasjeplassen med setene oppe er på 570 liter, det er litt lite sammenliknet med E klassens 630 liter. 

Stort bagasjerom eller artig bil å kjøre? Enkelt valg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...