Gå til innhold

Tråden om nye 5-serie G30/G31


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Masterchief skrev:

Grattis! Hadde selv bestilt ny g31 om ikke x5 en bare er 1 år gammel...

Har liten forståelse for snakket om at nye 5 ern mangler premiumfølelse...

Ang felger har jeg blitt så gammel at orginalt stort sett ser penest ut.

Hadde det vært min bil villa jeg ønska meg m performance felgene og den orginale motortuninga til 540.

Syns 664 19"M felgene hadde vært midt i blinken som vinterhjul.

IMG_0858.JPG

IMG_0859.JPG

Skal være så ærlig å si at jeg har vurdert performance felgene.
Synes de er skikkelig flott, og jeg har sett de på blå bil slik jeg har bestilt.

Motortuning er bestilt sammen med performance eksosanlegg, diffusor, splitter og grill.
Selve motortuningen er det ikke satt dato på når den er klar. Heller ikke pris. Men antar det blir levert i sommer og koster ca kr 15 - 22 000,-

Har du navn på disse felgene? Ikke fått sjekket pris på de, og redd for at de er latterlig dyr via BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de Performance-felgene ser ut som noe de kunne satt på en Toyota Avensis. Innpresset ser jo altfor høyt ut, spesielt bak. Designet gjør at de virker spinkle og ikke spesielt aggressive.

Vet ikke helt hvordan utvalget blant orignale felger er blant G30/31 enda, men det kommer nok noe bedre enn det der. Sorte felger er sjeldent spesielt pent på blå bil heller -  slik jeg ser det da, selvsagt :) Ferric Grey eller vanlig sølvfarge kan bli elegent, sporty og pent. Gratulerer med bestilling for øvrig @Jan Christian Huus, det blir spennende å følge med videre her.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Walkabout skrev:

Synes de Performance-felgene ser ut som noe de kunne satt på en Toyota Avensis. Innpresset ser jo altfor høyt ut, spesielt bak. Designet gjør at de virker spinkle og ikke spesielt aggressive.

Vet ikke helt hvordan utvalget blant orignale felger er blant G30/31 enda, men det kommer nok noe bedre enn det der. Sorte felger er sjeldent spesielt pent på blå bil heller -  slik jeg ser det da, selvsagt :) Ferric Grey eller vanlig sølvfarge kan bli elegent, sporty og pent. Gratulerer med bestilling for øvrig @Jan Christian Huus, det blir spennende å følge med videre her.

+1. De så rett og slett alt for små ut. Kraftigere eiker må til, M550 felgene var mye penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, papertiger skrev:

+1. De så rett og slett alt for små ut. Kraftigere eiker må til, M550 felgene var mye penere.

Bilde/link?
Setter stor pris på gode tips her..
Dagens felger på F11 kommer fra tips her inne og jeg tror ikke jeg kunne vært mer fornøyd med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jan Christian Huus skrev:

Bilde/link?
Setter stor pris på gode tips her..
Dagens felger på F11 kommer fra tips her inne og jeg tror ikke jeg kunne vært mer fornøyd med noe annet.

http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=47873

Men var faktisk noe som skurret med disse også. Gi det noen uker og måneder så dukker det kanskje opp flere bilder på bimmerpost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, papertiger skrev:

http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=47873

Men var faktisk noe som skurret med disse også. Gi det noen uker og måneder så dukker det kanskje opp flere bilder på bimmerpost.

Fine felger, men føler designet ligner litt for mye på det som har vært vanlig for BMW den siste tiden.
Kunne gjerne tenkt meg noe litt utenom det helt vanlige samtidig som det ikke blir for stort blikkfang

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jan Christian Huus skrev:

Fine felger, men føler designet ligner litt for mye på det som har vært vanlig for BMW den siste tiden.
Kunne gjerne tenkt meg noe litt utenom det helt vanlige samtidig som det ikke blir for stort blikkfang

 

Jeg er selvutnevnt OEM-hore, så jeg vil selvfølgelig anbefale deg å kikke i ekstrautstyrskatalogen. Kan evt. G11-felger passe? Uansett, til den prisen får en ofte mye kule og lette felger fra annenhåndsmarkedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom fargekombinasjon på de 550d-felgene, selv om designet er helt OK (føler dog det hadde passet bedre på en X). Kommer nok noe tøft etter hvert fra anerkjente produsenter. Hva med å bestille bilen på vinterfelg også ordne sommeroppsettet selv? :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Walkabout skrev:

Grusom fargekombinasjon på de 550d-felgene, selv om designet er helt OK (følger deg det hadde passet bedre på en X). Kommer nok noe tøft etter hvert fra anerkjente produsenter. Hva med å bestille bilen på vinterfelg også ordne sommeroppsettet selv? :) 

Det er alt gjort slik, og akkurat slik jeg gjorde med forrige bil.
Har bestilt bilen på 19 tommere (kommer jo uansett med sommerdekk dag). Selger sommerdekkene med en gang og monterer på vinterdekk. Kjøper felgpakke utenom BMW.

Da har en mer å velge mellom, og blir normalt rimeligere også, selv om det er underordnet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...