Gå til innhold

Bmw e38 728ia facelift vinter prosjekt


 Share

Anbefalte innlegg

On 18.1.2017 at 20.35, Carlsius skrev:

Kjempeflott arbeid!

Ser du har kjøpt inn ny bakskjerm siden du har litt rust i hjulbuen bak, men var ikke det nødvendig på kanalene?

De 4 e38ne jeg har vært borti som skulle være godt vedlikeholdt hadde alle en ting til felles og det var rust i kanalene :/

Pøs på med flere oppdateringer om det er noe mer som blir gjort, spennende  se å følge med :)

 

Har plukka ned jekkfesta på kanalene og alt eg fant var litt overflate rust:) kanalene er usedvanlig fine  😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig dag i garasjen, skrudd ut stolene og begynt sovidt med swissvax leather clean! Resultatet snakker for seg selv! Men for en jobb! Ikkje ferdig med sjåfør stolen engang. Skal også rense gulvteppe i bilen før stolene blir montert :)  

Slenger med eit før/etter bilde (PS) er ikkje ferdig 😅

 

Stolene er midlertidig, skal kjøpe full elektriske comfort stoler når eg finner noen i rett stand✌️😬

IMG_1439.JPG

IMG_1441.JPG

Endret av OysteinOlset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, salnes34 skrev:

Imponerende jobb med sveisingen! Stolene ble også meget bra :) I en syver synes jeg det skulle vært elektriske seter da. Men det er smak og behag :) 

Takktakk, fått god hjelp av far på sveisebiten. Kjekt med en X sveiser i hus 😁 Heilt enig med deg angåande setene, Men som eg skreiv ☝️ Skal byttes når eg kommer over noen i rett stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
3 timer siden, Evopower skrev:

Hvilke produkt brukte du her? :) har samme problemet selv

Prøvde med litt forskjellig før eg faktisk endte opp med Biltema sin matt svart hobbylakk. Fikk så og sei eit 100% originalt utsjåande. Ingen Biltema fan, men den virka 👌 Legg på veldig tynt lag om gangen og la lakken trekke inn i stoffet  før neste lag:) da unngår du skjolder:) skal muligens prøve meg på taktrekket og😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, OysteinOlset skrev:

Prøvde med litt forskjellig før eg faktisk endte opp med Biltema sin matt svart hobbylakk. Fikk så og sei eit 100% originalt utsjåande. Ingen Biltema fan, men den virka 👌 Legg på veldig tynt lag om gangen og la lakken trekke inn i stoffet  før neste lag:) da unngår du skjolder:) skal muligens prøve meg på taktrekket og😎

Da får vi prøve det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...