Gå til innhold

Bmw e38 728ia facelift vinter prosjekt


 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, salnes34 skrev:

Hvordan kjennes det ut å ta på det? Vurderer selv å lakke hattehyllen men er redd det ser  og kjennes "lakkert ut"

Kjennes litt stivere ut og ta på enn originalt, legger man på for mykje lakk om gangen får man sånn plastikk følelse. Men ser heilt originalt ut 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, OysteinOlset skrev:

Kjennes litt stivere ut og ta på enn originalt, legger man på for mykje lakk om gangen får man sånn plastikk følelse. Men ser heilt originalt ut 😊 

Ja får se hva det blir til. Kan vel bruke vinyl lakk og men vet ikke om det blir omtrent det samme. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så det er ikke bare jeg som er på ellevill jakt etter contour seter nei :D Har funnet 2 sett til salgs iløpet av 1/2 år, men får ikke prisen til å passe med tilstanden, samt lokasjonen til å passe med østlandet-ish. Setene er jo nesten umulig å få fraktet.

Dine så veldig strøkne ut, så hvis du ikke har noe imot det send meg gjerne en PM på hva du måtte ut med. Synes det er vanskelig å pris-sette de da det finnes max 1 sett til salgs i kvartalet.

Hvilke produkter bruker du til farging av skinnet? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Carlsius skrev:

Så det er ikke bare jeg som er på ellevill jakt etter contour seter nei :D Har funnet 2 sett til salgs iløpet av 1/2 år, men får ikke prisen til å passe med tilstanden, samt lokasjonen til å passe med østlandet-ish. Setene er jo nesten umulig å få fraktet.

Dine så veldig strøkne ut, så hvis du ikke har noe imot det send meg gjerne en PM på hva du måtte ut med. Synes det er vanskelig å pris-sette de da det finnes max 1 sett til salgs i kvartalet.

Hvilke produkter bruker du til farging av skinnet? :) 

Hei:) ja di stolene der er ikkje lett og få has på! Fant først noken fine på eBay. Men di kom på over 30 000,- med frakt... fikk kjøpt mine for 7250,- med frakt i Norge! Veldig fornøgd 😎 Har gjort endel research på skinnfarging og funne ut at di produkta som følger med di svin dyre "bilskinn setta" er akkurat samme som di selger på fargehandel og hobby forretning. Skinnseter i bil er jo samme som skinn i sofa og på sko. Så møbelbutikker og har! Kjøpte på lokal fargehandel her 😁 Funker supert! Men husk og matt ned skinnet med fint pussepapir 600 eller lignende, vask godt med acryl og svamp på fargen! Ikkje legg på for mykje, da blir det lilla 😂

Endret av OysteinOlset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...