Gå til innhold

02' 318i Touring


m520
 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg solgte e39'en lova jeg meg selv å aldri handle meg en BMW igjen, jeg er tydeligvis ikke til å stole på!

 

Jaggu kom jeg over en 2002 318i Touring jeg bare "måtte" ha. Bilen var veldig billig, og nok utstyr til at jeg kom over at det kun var en 318. Bilen har gått som pendlerbil i noen år, og desverre ikke vært tatt så godt kosmetisk vare på.

 

Av utstyr kan jeg nevne;

-Sportseter

-Sportsratt

-Klima

-Regnsensor

-Kjørekomp

-xenon

-Varmeseter

Planen med bilen er egentlig litt uvisst, men den skal i førsteomgang settes i stand og EU-godkjennes. Egentlig er jeg overraska over 2.0 på 143hk. Syntes den gikk helt greit.

 

Bilen har en skade på høyre side som vil bli retta opp iløpet av vinteren.

 

Han kjøpt inn service"pakke" til den, med olje, oljefilter, bensinfilter, luftfilter og cupefilter. I tillegg kjøpte jeg mye blinklys til front og til skjermene da dem som sto der var veldig stygge. Kjøpte også nye speilglass da dem som står på bilen var gåene. Har også handlet inn xenonkit til tåkelys og nye xenonpærer til kjørelys, ny sort grill, ramme til å bytte spiller, kabler til å bytte spiller og viftemotstand.

Har lyst på m-front å senk, men får se hva jeg gidder å legge i den, siden jeg har sommerbil å bruksbil fra før.

 

Legger ved noen bilder fra prøveturen.

 

20161006_222256.jpg

20161006_172208.jpg

20161006_172201.jpg

20161006_174800.jpg

20161006_174757.jpg

20161006_174820.jpg

Endret av m520
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...