Gå til innhold

Andreaskarm's E84 X1 Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. ja vi får nå se😉 Jeg har allerede begynnt litt og handlet dobbelt endestuss bak. Bilen er polert nå med menzema og toppet med fusso😉 Xdrive og x1 merkene er tatt bort og skinnsetene blitt renset. Samme med ac anlegget. Neste på listen nå er nye vinterdekk og navi. Må bare bestemme meg for løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt eier fyller opp (litt av) tanken med blodpris-diesel. :D

IMG_2359.JPG

Må si jeg ble veldig positivt overrasket over denne bilen. Har liksom aldri brydd meg noe særlig om X1, men hadde liten å sette fingen på på denne, og biltypen generelt. Forstår nå hvorfor man treffer på såpass mange av disse som man gjør. :)

Takk for turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Ja da begynner det så smått å skje ting.. Så langt veldig fornøyd med bilen. Har slitt litt med ulyd fra bakluken, men det har jeg mest sannsynlig fikset nå. Har styrt på med Tesa tape, men fant til slutt ut at det kunne være d ringen som luka festes i. Der kunne jeg tydlig se slitasje, så litt tape  rundt har løst problemet for nå. Bør nok kjøpe ny lås og ring etter hvert.2016-11-15_16_00_30.jpg

 

Ellers så har jeg gått til innkjøp av sorte blinklys, sort grill i høyglans, og navigasjon.. Jeg fikk også tak i noen 19" felger og ble enig med selger på finn.no samt fikk bekreftelse på at jeg skulle få kjøpe de. Men så hørte jeg ikke noe mer. Fikk en kompis til å ta kontakt og da svarte han med en gang. Så det er nok en luring..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då bra! Håper jeg slipper å gå noe lenge arbeidsledig nå, for da blir det bilkjøp etterpå, klarer ikke E39 lengre :P skal ikke se bort ifra det blir en X1 om du fortsetter å legge ut positive ting ja! ( sett meg ut en allerede) :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eselfjes skrev:

Stilig! Hvordan synes du denne er kontra E60? Interiør, kjøreegenskaper osv? :)

jeg gikk fra en 09 E61 M sport med komfort seter til en 10 X1 X20da.

Overgangen er betydelig, E84 er en E87/E9*, men med litt kjipere kvalitet og mer hardplast histen og pisten. Siden den er basert på modne biler, er det begrenset med feil på disse, selvom jeg opplevde endel. Komforten i en 5 serie kontra E84 er betydelig, den er endel mer "stutt". Helt greie biler, er mange av dem, i sin tid den 3 mest solgte modellen til BMW. Ville vel sagt at LCI med 8 trinns kassa gir denne modellen et betydelig løft i opplevd kvalitetsfølelse, som var hardt tiltrengt. Aldri sett en stylet E84, men den er på tross av overnevnte en ekte BMW, i motsetning til sin nye etterfølger F48.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...