Gå til innhold

Andreaskarm's E84 X1 Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Otis skrev:

Mulig du kortsluttet utgangen på LM/frm når du klipte kablene? Klipte du en og en, eller begge samtidig? 

Jeg klipte en og en mener jeg. Og så koblet jeg det sammen igjen. Men det kan være kablene har tatt borti hverandre. Er det noe måte å finne utav dette på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjedelig. Men nå fikset vi jo lys så det virker jo😉 Selv om det ikje e heilt orginalt😂 

 

Jo, nå er de vidt forskjellige biler vil jeg si. 5 serien var mer komfortabel, mens x1en er mer sporty. Savner bagasjeromsplassen i 5 serien da. Ellers så angrer jeg ikke på valget. Føler x1en er en mer moderne bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, awt said:

Mulig det, jeg vet ikke helt.

Har prøvt å lest meg litt opp, men i alle tilfeller jeg har funnet har det blitt avlest feilkode i FRM når det har vært kortslutning.

Du skulle fått det, men litt usikker på om den kommer igjen når du sletter den. Det er uansett bare å gå inn i tool32 og se etter noe som heter "xxxxxxxxlys_sperren". Der kan du lese av teller for kortslutning/overlast og evnt nullstille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, awt said:

Skal se litt mer på det en dag.

Må man ikke ha kortslutning femti ganger for at den skal sperre?

Nei jeg har sett parklys som var sperret på 22 og baklys på 27. Vet ikke helt hva som trigger sperring, men når jeg lager slike funksjoner i jobb sammenheng så er gjerne frekvens et parameter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...