Gå til innhold

Andreaskarm's E84 X1 Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Eselfjes skrev:

Hmm, uansett opplevd kvalitet så virker E84 som et godt alternativ :) Blir spennende å se hva som skjer med denne ja :)

Alternativ til hva er spørsmålet. Den kan mer eller mindre matche plassen til en E9*, men å komme fra en 5 serie til en trang billig X - kan oppleves som smått frustrerende og som både et og to skritt ned på rangstigen. Det føles aldri som en oppgradering hvertfall, tvert om, men smaken er som baken. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig positivt overrasket over X1 (har riktignok kun erfaring med den tråden omhandler), og vil påstå denne ligger hakket over e9x i comfort. Interiørmessig når den ikke opp til e6x, men jeg synes den virket godt sammenskrudd ut, og kunne fint levd med den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/16/2016 at 21.51, Ron Jeremy skrev:

Alternativ til hva er spørsmålet. Den kan mer eller mindre matche plassen til en E9*, men å komme fra en 5 serie til en trang billig X - kan oppleves som smått frustrerende og som både et og to skritt ned på rangstigen. Det føles aldri som en oppgradering hvertfall, tvert om, men smaken er som baken. :-)

 

Tja.. Personlig så synes jeg det ikke var noe nedtur å komme i fra min E61 til denne. Interiørert i X1en er mye mer moderne i mine øyner. I tillegg passer kroppen min X1 setene bedre enn E61 sine sportseter. Selv føler jeg at denne bilen er en oppgradering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, danskiii skrev:

Hva heter fronten som er på bilen din? Alså hvilken utstyrspakke er det? Klarer ikke bestemme meg om jeg liker den eller msport best..

Jeg har X-Line interiør pakke da jeg har Xdrive. S-Line mangler vel listen i midten fremme. M sport er veldig tøff, men er enig med deg, ikke lett å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/16/2016 at 14.51, Eselfjes skrev:

Stilig! Hvordan synes du denne er kontra E60? Interiør, kjøreegenskaper osv? :)

Jeg synes denne passer meg bedre. Den er stivere, og sportsetene passer meg bedre enn de i 5 serien. Kjøreopplevelsen er typisk BMW og er veldig god. God plass i kupeen, men bagasjerommet er litt lite. Merker dette spesielt godt nå når jeg holder på å flytte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...