Gå til innhold

740d Xdrive M sport. Meninger?


TTE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er de dyre bilene som har det største verditapet. F01 er generelt sett svært gode biler, men den er stor og tung, og kan slite litt på understellsdeler. Vi byttet casterstagforinger på vår F01 med rundt 70.000km på klokka for litt siden da disse var gått i oppløsning. Bilen har totalt sett vært svært feilfri, foruten webasto som ikke fungerer slik den skal. Personlig synes jeg den linkede F01´en mangler en del elementært utstyr, men det er er selvfølgelig en smakssak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Følger opp denne... Noen flere erfaringer med 7-serien fra 2012? 

Først og fremst 740d xdrive som er aktuelt. Ser noen oppgir 313hk, mens andre 306? 

A.J.

Endret av AJ82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv hatt en F01 nå i ca 6mnd og inntrykket så langt er veldig bra.  Jeg har kjørt min fra 75000km til 90000km og så langt har jeg skifta olje og bremsevæske og klosser og skiver foran. 

Jeg fikk det utført på Bavaria og de sa jo der også at det gjerne koster litt ekstra å reparere disse fordi delene gjerne er større dimensjonert fordi det er en stor bil men det er en kjøreglede som er helt enorm så det går bra. 

Verditapet er jo høyt på disse ja og det fortsetter vel regner jeg med.  Personlig har jeg bilene mine lenge så for min del regner jeg med tilnærmet 0,- i restverdi når de en gang blir bytta ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Saltkjelen skrev:

Forskjellen er før og etter facelift. Facelift er fra 07/2012.

Det trodde jeg også først, men ser at 313hk er registreret i 2011 og 306hk er registrert i januar 2012. 

Kan det bare være feil på regdato?

A.J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...