Gå til innhold

Ble ikke noe av. Bare og slette


///Bmw-Tor
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, ///Bmw-Tor skrev:

👍 kan gi beskjed når jeg har hentet bilen og studert dem andre listene å. 

Har du norn tips? Planer om skinn men vet ikke om det blir med det første. Fant et grått skinn inntriør en halv time herfra for 2000 kr. 

Tips til hva tenker du? Haha datt litt ut nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Slenger meg på og gratulerer med bil i riktig farge :-D Hva slags farge er det på interiøret ? Du burde få tak i skinninteriør :wink: Det blir litt mer luksus i grunn :-D

Akkurat når så er det stoff seter :P husker ikke ja farge det hva igjen 😂 Men har lyst og bytte til skinn, men blir ikke med det første må fikse rust og alt annet først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ///Bmw-Tor skrev:

Hva du mener jeg burde gjøre med bilen. Litt lyst på Rondell å 😜

Bortsett fra rustfjerning, service og slikt så ville jeg begynt med innsiden kanskje. er jo vinter snart så man tilbringer kanskje ikke så mye tid på å titte på utsiden da. 😅 Et skinn interiør ser jo veldig lekkert ut. Men jeg synes svart skinn ser best ut. Sportsratt ser jo også bra ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, ///Bmw-Tor skrev:

Akkurat når så er det stoff seter :P husker ikke ja farge det hva igjen 😂 Men har lyst og bytte til skinn, men blir ikke med det første må fikse rust og alt annet først. 

Ja det er veldig greit å fikse det tekniske og rustmessige før en begynner å legge for mye penger i pynt :wink: Fornuftig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om passformen på denne fra GS?

Syns ikke dem svarte nyrene på bilen passer. Blir liksom litt feil  

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-e39-sedan-523i/tilbehor-eksterior-grill/grillsett_e_39_chrome_sort_gre39_6_0750_ccb__663181

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hawkon88 skrev:

Nyrene passer på alle årsmodeller, da panseret er likt, men med facelift som kom i 2001, ble nyrene forandret i utseende. 

Oki. Men passformen er vel ikke helt bra med eBay nyrer?  

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en litt dårlig nyhet i går da bilen ikke ble godkjent 🙁 Hadde vist kommet opp en ABS feil under kontrollen. Heldigvis da så skjedde det før jeg fikk bilen da 👍😀

Han skulle skifte delen og så skal den inn igjen onsdag kl 10.00. Så forhåpentligvis så får jeg bilen på onsdag 😀

Noen fordeler og ulemper da jeg hadde fukt av planer for bilen i helgen da jeg endelig hadde litt fritid i helgen.

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke passformen skal være noe å bekymre seg over. Velg en selger med mange salg og nærmere 100% positiv feedback, så bør det være greit. Jeg kjøper stortsett kun deler fra ebay og generelt utenlandske sider, og har så langt ikke blitt skuffet over kvaliteten. Dessverre er (spesielt) Gs og koed ganske dyre, selvom de er lettere å forholde seg til ved reklamasjoner. Fordelen er at de har stortsett alle deler tilgjengelig, det er ikke alltid tilfelle på ebay, reservedeler24 osv.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har prøvd xenon pærene fra eBay? Alt fra settene på 2 til 50 kr ink frakt og dem til rundt 200-300 kr?

 

Vurdere og kjøpe litt Alipna utstyr til bilen. Hva syns dere om det på en preface?

 

Girkule, handbrekk, senterkopper, emblem på panser, bakluke og ratt og lock pin  

IMG_0031.PNG

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...