Gå til innhold

Ble ikke noe av. Bare og slette


///Bmw-Tor
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk en dårlig nyhet i dag også 🙁 Han hadde i dag ringt til slatlem siden han hadde fått time til etterkontroll i morgen kl 10.00, men nei da å fikk han beskjed at han hadde ikke time før fredag kl 14.00 han. 

Nå begynner jeg å bli utolmodig 😩 Helvetes dårlig service av slatlem 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dårlig nyhet i dag å 😩 Vindusviskerne sluttet og virke i går så ble ikke no etterkontroll i dag. Og han viste ikke når han fikk tid til og fikse det 😩

Så nå sitter jeg her uten bil da andre bilen er vraket i dag tidlig. 😡

Er vel ikke meninga at jeg skulle kjøpe BMW igjen 🤔 

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdere og gå får en annen BMW, da det ser ut som han som skal selge bilen ikke prioritere så høyt og fikse bilen sånn at jeg kan få kjøpe den. 

Funnet en 2000 mod 530d touring gått litt over 300.000 til rundt 45.000kr. Er noe overflate rust ved hjulbue/kanalen framme og bake.

Hva syns dere bilen er verdt?

Full skinnsete m/memory, xenon, eller godt utstyrt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakka litt med han med 523i'n han trur han kan få fikse bilen den uken her. Har helt lyst på den da jeg ikke har lyst og ta opp lån da 530dat er dobbel så dyr, pluss har allerede kjøpt deler og fult av planer for den. 

530dat har full skinn med memory om mye annet men har automat :( vil helst ha manuell som 523i har 😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som han kanskje får fikset bilen nå i helgen og får bestilt time til etterkontroll på mandag. Blir sprø av og være uten bil 😩 Så kanskje jeg endelig kan få bilen til uka. Neste torsdag har det gått 4 uker siden jeg egentlig skulle hatt bilen.

Sitter og ser på brukte baklykter med hvit blinklys nå ( Hella innerdel og depo yterdel) kan få dem for 500 kr 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, ///Bmw-Tor skrev:

Blir ikke noe av denne bilen. Skal hente en E39 530dat 2000 mod senere i dag. 

Misfornøyd med Slatlem i Molde ja?
Jeg skulle handle bil der, men på grunn av skikkelig dårlig service gikk jeg en annen plass.
Jeg vet flere som aldri skal handle der igjen på grunn av at de ikke blir tatt seriøst og når de først handler er det dårlig oppfølging, og skal de ta noe i innbytte tilbyr de en innbyttepris som ikke ligner grisen, dette har jeg og mange mange flere erfart...
Blir bra at du skal hente ny bil, det blir moro å se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...