Gå til innhold

Calypsorot BMW E36 Coupe Original M-Sport! Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, hsd skrev:

misunnelig på utstyrslista di, virker som ett veldig bra utgangspunkt så lenge rusta ikke er komt for langt. :)

 

svart vader er null stress med det interiøret der, det står godt mot alt. Dashbord kan du bytte på sikt, kjøpte strøkent svart gulvteppe og facelift dashbord til min for en tusenlapp med alt av andre svarte interiørdetaljer.

Haha, Jo takk! :) Neida alle kanalene osv ser veldig bra ut her, Har hatt 2 E36er før men de var ikke i nærheten av denne med tanke på rusten som er her. Er kun litt overflate rust utvendig. :) Ja absolutt interiør går ann å finne for en grei penge :) Vi får da se med tiden hva som kommer til å skje videre.

2 timer siden, BjornarHS skrev:

Følger med her..virker som en av de bedre e36er dette, da jeg har studert den litt når den lå ute til salg :)

Tusen takk :) Her er det bare å følge med, Vi får håpe den blir like fin som den! :) Har fulgt med litt på din også, Veldig god jobb du har gjort på bilen både under over og innvendig. Veldig bra inspirasjon for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, williamwiers skrev:

Følger med her :) 

Så bra at noen følger med William! :) Nydelig bilen din har blitt, Har faktisk vurdert samme felger som dine bbs men vill ikke ødelegge looken din å herme. Vi får se hva jeg finner av felger. :D 

 

1 time siden, sveigis skrev:

Helt enkelt en knallfin bil som du må passe på.

Ikke jåle den for mye opp.

En original e36 coupe i denne standen finner du ikke mange av ;).

Alt var riktig på denne synes jeg .

Tusen takk Sveigis. Har alltid likt den fargen på e36 så her skal det faktisk gjøres en god jobb med kjærlighet! :) Denne skal ikke bli jålet opp men bli pent senket og med fine felger og detaljer osv :)

Liker faktisk E34 din veldig godt også. Liker gamle BMWer :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, williamwiers skrev:

Gjør meg ingenting om du og kjører bbs rf :) tror den hadde kledd det, legger ved ett bilde.

IMG_7655.PNG

Den var virkelig fin! Er egentlig sånn jeg også vill ha den, kanskje med GT spoiler. Da skal jeg se litt etter BBS RF :D Tenkte kun at jeg ikke ville ødelegge loken din. Men da skal jeg ha det i bakhodet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Enes Yakici skrev:

Fikk også delt opp alle felgene idag! :-D Så blir det å få sendt de ned til pussing/ lakkering imorgen. :-)

Har også fått bestilt meg gull fargede skruer til dem :) 

Noen som har tips til hvilken farge senteret på felgene burde lakkeres i? 

20161019_175631.jpg

20161019_175640.jpg

20161019_175645.jpg

Hvit tror eg hadde sett greit ut til bilen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, williamwiers skrev:

Hvit tror eg hadde sett greit ut til bilen :) 

Har faktisk vært inne på tanken! :-) Noterer ned hvit så får vi eventuelt se om andre kommer med forslag også. :D Gunmetal fargen ser også ganske fin ut men vill også skille meg litt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vurdert hvit senter, med gullbolter (og evt. gullmutter i senter, men desse koster jo sjorta..) samt rødt bbs emblem :)

Litt samme gata som desse:

12599112_441105232748911_1608939319_n.jpg

Hvit på samme farget bil:

1cc722beadf8260775bb6910020c2cd0.jpg

Minuset med hvit er nok at skitt viser godt igjen..så om man skulle valgt en annen farge av den grunn så likte jeg godt den komboen jeg hadde på mine, nagarosilber senter med gullskruer og sort emblem (ikke montert på bildet):)

IMG_20160214_162353.jpg.ca7105057264068dd22a76f25543187e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BjornarHS skrev:

Ville vurdert hvit senter, med gullbolter (og evt. gullmutter i senter, men desse koster jo sjorta..) samt rødt bbs emblem :)

Litt samme gata som desse:

12599112_441105232748911_1608939319_n.jpg

Hvit på samme farget bil:

1cc722beadf8260775bb6910020c2cd0.jpg

Minuset med hvit er nok at skitt viser godt igjen..så om man skulle valgt en annen farge av den grunn så likte jeg godt den komboen jeg hadde på mine, nagarosilber senter med gullskruer og sort emblem (ikke montert på bildet):)

IMG_20160214_162353.jpg.ca7105057264068dd22a76f25543187e.jpg

Hvit blir ganske fint egentlig! :) Jeg har bestilt meg gull skruer også så komboen blir ganske så bra. Men er som du sier at gull mutter koster en del...

Jeg likte fargen på dine ganske godt egentlig men det blir egentlig en ganske standard farge :P 

Men skal nå vurdere litt til mulig det blir hvit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...