Gå til innhold

Calypsorot BMW E36 Coupe Original M-Sport! Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Frode D skrev:

Enig med overnevnte her. Gå for Primadonna-looken :)

Tror det blir sånn denne gangen ja! :) 

27 minutter siden, HalvorK skrev:

Flott bil med kul farge. Blir spennende å se fremgangen på denne :)

Jo takker og bukker Halvor. :) Bare å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Robin94 skrev:

Finfin e36! 

ikke stor fan av interiør fargen men xD

 

ellers en fin coupe! Tror det vil ta seg best ut me hvitt senter på BBS felgene :P

Tusen takk Robin! 

Interiøret skal uansett byttes ut i seinere tid med sort Vader så jeg tenker ikke over det. 🙄 

Rimelig sikker på at dt blir hvitt senter. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt med bilen idag :-) 

1. Prøvde for noen uker tilbake med soting på blinklysene bak men ble ikke helt fornøyd. Fikk fjernet de idag og synes bilen ser mye penere ut.

 

2. Hadde bestilt toppdeksel pakning for noen uker siden pga svetting rundt den som satt bilen. Fikk tatt på meg jobben idag så den har blitt byttet og det sitter ny toppdeksel pakning. :-) Veldig greit å få det gjort før vinteren. 

 

3. Hadde også problemer med motstanden i bilen til varmeregisteret.. Når jeg hadde lufta inne i bilen på var det veldig dårlig luft og det kom og gikk hele tiden.. Fikk idag skaffet meg ny/brukt del som jeg satt på med engang å jaggu ble det bra igjen. :-) Så da er jeg kvitt det problemet også! :-) 

Legger ved noen bilder av arbeidet 

20161021_143118.jpg

20161021_143216.jpg

20161021_153900.jpg

20161021_163140.jpg

20161021_163152.jpg

20161021_172007.jpg

20161021_191952.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på om det er noen som selger original luftfilterboks til e36 med 6er. Min har blitt byttet ut til sportsfilter som jeg gjerne vill ha vekk da det ikke ser noe pent ut. 

Om noen har en liggendes så bare skriv en kommentar med eventuelt pris så er jeg sikkert veldig intressert. :-) 

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør seg med ny pakning å få vekk oljerenning, men med personlig erfaring så vil jeg høyest råde deg til å skifte veivhusventilasjon i samme slengen, enkel å skifte, koed har vell komplett sett til rundt 600,-, skiftet selv toppdekselpakning uten å skifte den, kjørte litt over en sesong så var det svetting igjen..så nå ble det skiftet både pakning og ventilasjon :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BjornarHS skrev:

Gjør seg med ny pakning å få vekk oljerenning, men med personlig erfaring så vil jeg høyest råde deg til å skifte veivhusventilasjon i samme slengen, enkel å skifte, koed har vell komplett sett til rundt 600,-, skiftet selv toppdekselpakning uten å skifte den, kjørte litt over en sesong så var det svetting igjen..så nå ble det skiftet både pakning og ventilasjon :) 

Har veldig mye erfaring med veivhusventilasjonen fra de tidligere BMW ene jeg har hatt. :-) 

Den er faktisk allerede bestilt og på vei i posten med noen andre deler :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :-) Fikk handlet meg litt olje, oljefilter og kupe filter igår. Så da ble det en liten service på E36n idag. 

Deilig å vite at man har olje av god kvalitet. I tillegg viste ikke forrige eier når det var bytta sist så nå føler jeg meg trygg på det iallefall. :-) 

Ble brukt Castrol Magnatec 5W-40

20161023_205838.jpg

20161023_205822.jpg

20161023_212557.jpg

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tide med en vask idag etter masse regn og dårlig vær i Drammen på en god stund. Måtte ta en kjapp vask uansett om regnværet er her fortsatt. 

Knipsa noen bilder etter vasken så slenger ved noen bilder :-) 

Fikk også fjernet den gule folien på frontlyktene og tåkelysene. 

20161024_165851.jpg

20161024_171150.jpg

20161024_171232.jpg

20161024_171301.jpg

20161024_171346.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...