Gå til innhold

Calypsorot BMW E36 Coupe Original M-Sport! Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, MariusE34tds skrev:

Pen bil du har fått deg:) send en pm om du skal selge en dag for calypso e36coupe har jeg hatt lyst på lenge:)

Tusen takk Marius! :-) Det skal jeg gjøre, men tror ikke den blir solgt med det første :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24. oktober 2016 at 19.21, Enes Yakici skrev:

Var på tide med en vask idag etter masse regn og dårlig vær i Drammen på en god stund. Måtte ta en kjapp vask uansett om regnværet er her fortsatt. 

Knipsa noen bilder etter vasken så slenger ved noen bilder :-) 

Fikk også fjernet den gule folien på frontlyktene og tåkelysene. 

20161024_165851.jpg

20161024_171150.jpg

20161024_171232.jpg

20161024_171301.jpg

20161024_171346.jpg

Hvem vaskehall er dette? Synd det ikke er noen bra vaskehaller lenger med skikkelig skum og bra høytrykk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ivrig86 skrev:

Hvem vaskehall er dette? Synd det ikke er noen bra vaskehaller lenger med skikkelig skum og bra høytrykk 

Dette er Gamle Statoil/ Circle K eller hvordan det staves ved Grønnland/ Globus gården. 

Kan anbefale Statoil Rundtom. Det har veldig bra skum og høytrykk som er ganske god i forhold til mange andre. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BjornarHS skrev:

Mye bedre uten folie på lyktene! :)

Takk for det! :-) Kan si meg enig.

 

1 time siden, RF91 skrev:

Lakk på skruene til felgane..? :huh:

Neida, De er kjøpt sånn de. Mente at jeg ventet på senteret av felgene tilbake fra lakk. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Enes Yakici skrev:

Dette er Gamle Statoil/ Circle K eller hvordan det staves ved Grønnland/ Globus gården. 

Kan anbefale Statoil Rundtom. Det har veldig bra skum og høytrykk som er ganske god i forhold til mange andre. :-) 

Oki. Tenkte mest innehall, men ja... Stort sett dårlig overalt hehe tror Shell rundtom er ganske bra, hvertfall sist jeg vaska der men nå nærmer det seg vinteren så😡 Men får vaske på jobbe bare hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil Enes, denne har fristet meg på finn.no ved flere anledninger. Alltid passet litt dårlig med kjøp der og da. Veldig fin fargekombinasjon, personlig ville jeg beholdt den slik den er innvendig men. Kryr liksom av vader interiør, langt mer sjeldent mellom beige sportsskinnseter i denne kombinasjonen. 

22 timer siden, Ivrig86 skrev:

Hvem vaskehall er dette? Synd det ikke er noen bra vaskehaller lenger med skikkelig skum og bra høytrykk 

-Savner også en god vaskehall i Drammen, enten med vaskekum eller en plass hvor det faktisk er lov med svamp og bøtte.
Vel så viktig er det med tilgang på vann annet enn høytrykkspyler. 

Endret av Peak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Oki. Tenkte mest innehall, men ja... Stort sett dårlig overalt hehe tror Shell rundtom er ganske bra, hvertfall sist jeg vaska der men nå nærmer det seg vinteren så😡 Men får vaske på jobbe bare hehe 

Ja har man et sted på jobben er det mye bedre enn de vanlige plassene regner jeg med.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...