Gå til innhold

Bmw e36 m3 cab


FatAndy
 Share

Anbefalte innlegg

 

Tenkte og få igang en aldri så liten bygge tråd til min m3 som venter på en del godsaker i posten nå!

Kjupte denne bilen i februar og har egentligt ikke gjort mye me den siden den tid pga hus kjøp osvosv! 

Men nå er tiden her til og få en skikkelig oppshining på bilen og håper og få skilter på den tyske bilen iløpet av et par år, ikke noe som haster..

Ting som er blitt kjøpt etter kjøpet av bilen er:

- Nye lister rundt bilen

- Ratt, nytt omtrekt (legger ved bilde)

- Ny olje og filter

- BBS RF 18x8,5, vurderer og bytte leppe bak men venter og ser litt.

- Eibach coilover sett

- Nye bremsebelegg sensor

- Camberstag bak (skal bestille framme også)

- k&n luftfilter 

Er fortsatt på jakt etter 2 framstoler i svart vader skinn!! 

 

Legger ved bilde av diverrse kjøp og bilen.

Håper bilen får et nytt og bedre utsende etter som alt var orginalt når jeg kjøpte den..

Oppdaterer iløpet av neste uke når alt det nye er skrudd på, sitter og venter på og komme hjem fra reisejobb nå og rett i posten!!

 

Legger også ved av bilens lagringsplass som jeg fikk av faren min i lager hallen hans, varmepumpe og alt på plass! 

image.png

image.png

image.png

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk på felgene og luftfilter i går og fekk montert camberstag bak og skiftet olje og filter!⚙ 

dette ble helt perfekt syntes jeg i mine øyner, senk kommer desverre ikje før mandag, såå glede meg så ein onge te og hiva det på og få camberplates på framme :-) 

legger ved bilder av hvordan dette ble!

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkesettet kommer i morgen og fekk bestilt camberplates idag så håper det blir bra! Tok et par bilder på kveldinga i dag som jeg skal få legget innpå tråden om ikke så alt for lenge!

 

kommer også mye nye bilder imorgen me senkesettet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk montert senk og litt camber framme og må si meg meget fornøyd med bilen nå! Bilen står klar utforbi for prøveskilter siste dagen før vinterlagring og polering og kos! 

 

Legger ved bilder fra jeg først kjøpte bilen til nå og må si meg meget fornøyd!

Eneste hinderet mitt nå er fartshomper :-(

 

legger også ved bilder av senken, fekk knipset et par bilder når jeg monterte!

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt prøveskilter på bilen idag og må si at alt fungerer helt supert og kunne ikke vært mer fornøyd! 

Merker at bilen tar borti under ved og kjøre over fartshomper som ikke er avlange..

fekk tips om og montere plate under så den fikk tatt "støyten" så skal prøve og få gjort det iløpet av kort tid!

Merker den tar litt borti bak, men føler jeg ikke kan skrue den opp igjen da jeg ble fornøyd me høyden nå så da tror jeg evnt det blir valsing! 

Skal jo på visning med bilen på vegvesenet til sommeren håper jeg på og lurte om dei bryr seg om valste skjermer? Er det et minus i margen eller ser bryr de seg ikke om det? 

 

Alt i alt, super fornøyd med alt og stivt og kan ikke klage egentligt! :-) 

blir ikke gjort så mye mer fram over i og med at meg og kvinnfolket har termin i slutten av november og da blir fuste priotering :-) håper på og få gjort litt mar og fått en skikkelig gjennomgang etter som jeg fant litt olje under.. Svetter litt.. så skal få høytrykt spylt og få en mekaniker venn til og verme og ta en totalt sjekk på denne iløpet av vinteren! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...