Gå til innhold

BMW "m3" 3,2l delebil selges


Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann :) sjekker interesse for en delebil, er en e36 coupe som er en 320i, men bygget komplett om til 3,2l m3. Bilen er rammeskeiv foran etter sammenstøt med en fortauskant. 

S50b32, bra stand, 6trinns manuell m3 kasse, 3,2 forstilling og bakstilling, står også på KW coilovers :) selges helst hel.

Nummeret mitt er 47419820 :) 

image.png

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, -Erik- skrev:

Man må vel kunne dokumentere at delene har avbetalt norsk moms. 

det var ikke det SVV i bergen sa til meg. men dem anbefalte å momse delebilen min slik at tollvesenet ikke fikk fnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor billig bilen er når den er kjøpt i utlandet, må den momses inn. Jeg kjøpte en gang en E36 328 Touring som kostet 505 Euro. Tror kursen var rundt 8 kr for 1 Euro. En kan ta varer eller f.eks brukte deler til verdi av 6.000 kr uten å betale moms. Men det gjelder ikke biler selv om prisen var ca 4.000 for min del. Så spesielt med M3 deler er det viktig å vise til at bilen eller delene med motoren/kassen og understellet er blitt momset inn i landet. Når spesielt dokumentene for motoren mangler, faller verdien mye ved et salg som dette.

Ikke tro at dette ordner seg lett uten riktige papirer. Blir det vanskelig å selge bilen, så selg mange deler løst. M3 deler stiger mye i verdi for tiden.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...