Gå til innhold

Youngtimer; 1988 E34 520i - God sommer!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Det er meg vettu. Planene for bilen er å ha den akkurat slik den er, måtte ha blitt grå sportsstoffseter om det skulle blitt noe. Dog tror jeg det er så vanskelig å få tak i at det er urealistisk. En Nardi girkule i tre skal jeg prøve å få tak i, for å matche rattet! :)

 

Bilder av den du solgte space-ace? Tror aldri jeg kommer til å selge denne. Har bare fått gleden av å kjøre den ca 25 mil men fy fader så nydelig å kjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ett godt eksemplar av en E34 så selger man den ikke. Jeg har straks hatt min i 5 år, aldri eiet en bil så lenge før. 

Jeg er ikke helt enig med deg når det gjelder det rattet der, synes ett tidsriktig M-tech ratt hadde passet bedre i denne bilen. Men din bil, dine valg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Veldig fin bil!

Min første Bmw var maken til denne - 1988 520i delfingrå, som jeg hadde fra 1997 til 2000.

Likte bilen veldig godt, hadde en 1983 Sierra før det, så var litt av en overgang.

Veldig moderne da den kom i 1988, komfortabel og gode kjøreegenskaper, og med sekserlyden i bakgrunnen :-).

Ta godt vare på denne!

 

 

Sverre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der er jo en tidsmaskin!! Kan ikke være mange igjen som er så strøkne. 

Rattet er jo helt perfekt, et slikt ønsker jeg og i min e34! 

Forøvrig er det ingen sak å bytte demperne til panser, du ser det med engang du begynner:) Gamle BMW`r er en drøm å mekke på. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, opeth84 skrev:

Hva med beige eller hvitt sportskinn da? Er minst like pent det også. Hvitt er kanskje litt mindre praktisk da, men er nydelig på E34 :D

Ja, det hadde fint gått an asså 😀 Ser nesten aldri noe til salgs så da må man ha flaks vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg har noen bilder av e34n jeg hadde 

 

ironisk nok ble det faktisk ny e34 på meg i går.  den dukket opp på en salgsside på facebook, og så egentlig ganske grei ut så jeg dro og så på den.   det er da en 89 520ia.   meeeget lite rust og mye påkostet.  gått 300.000 men det skulle man ikke tru.  100% original foruten 30mm senk.    kanskje jeg lager en post her inne på den :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...