Gå til innhold

Youngtimer; 1988 E34 520i - God sommer!


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
5 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg tenker det var en god følelse å rulle ut på veien første gang etter vinteren :) Den godfølelsen blir vi snytt for @sveigis, vi som kjører E34ene våre om vinteren også ;) 

Den blir vi snytt for og det er jo litt trist :).

Men vi kan late som om vi  var velsituerte mennesker på midten av 90 tallet som kunne kjøre sånne biler hele året :)

Nei ,dette objektet til 316 fortjener vinterdvale uten tvil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Blir ganske enkelt original denne ja, rattet anser jeg som originalt da det sto i katalogen som tilvalg da bilen var ny. Bra du ble kvitt de fæle øynene på bilen din, kler ikke en eldre BMW 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.12.2016 at 2.32, space-ace skrev:

min 89 har heller ikke kald/varm justering på senterventilasjonen.

jeg kjøpte min 89 da jeg savnet e34.   men den kommer aldri til å bli det samme som min '91 var.  jeg savner den bilen fryktelig.  jeg skulle aldri ha solgt den bilen.  :-(  får håpe den kommer til salgs igjen :D

 

morro og se på e34er i så strøken stand som denne.   bra at de havner i hender som tar vare på de.  legg gjerne ut flere bilder :D

Nei, jeg merket det angående senterventilasjonen i praksis nå. Det kommer kun kald luft ut der. Spesiell løsning, så skjønner at de valgte å sette inn denne justeringa etter hvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...