Gå til innhold

Youngtimer; 1988 E34 520i - God sommer!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig, nydelig, nydelig... og behold bilen slik. Skvettlapper er innenfor og tidsriktig på E34, men jeg tror at jeg hadde fjernet hengerfestet selv om det faktisk også gir en form for tidsriktig stuk på bilen (litt som med et gammeldags skistativ). M20B20 rekkesekseren på 129 HK er en liten perle når den går ordentlig og når du også har manuelt gear er ikke ytelsene så dårlige selv i dagens trafikk. Gratulerer med en kjempefin klassiker... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Fredrik! Hengerfeste blir nok værende på det, har ikke på Passaten og kan tenke meg å låne mine foreldres eldre Bjølset campingvogn en gang i fremtiden. Som du sier er det på en måte tidsriktig også, hører med som en del av bilens story :)! Ingen fare med at den forblir slik den er hvert fall, med unntak av Nardi rattet og muligens en Nardi girkule hvis jeg greier å oppdrive den korrekte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, 316 skrev:

Ut å sitte litt i garasjen og glede seg til våren ❤

IMG_3487.JPG

 

Jeg lider av OCD (tvangstanker) og jeg får litt nykker av å se at luftventilene ikke står likt justert :P Neida, men hvorfor har ikke du dette lille hjulet mellom dysene som jeg har?

image.jpeg

Ellers så er det sikkert deilig å sette seg i bilen og lengte etter sommeren. Bra du ikke bruker bilen på vinteren, skulle ikke ha gjort det jeg heller men min bil er og blir en bruksbil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min 89 har heller ikke kald/varm justering på senterventilasjonen.

jeg kjøpte min 89 da jeg savnet e34.   men den kommer aldri til å bli det samme som min '91 var.  jeg savner den bilen fryktelig.  jeg skulle aldri ha solgt den bilen.  :-(  får håpe den kommer til salgs igjen :D

 

morro og se på e34er i så strøken stand som denne.   bra at de havner i hender som tar vare på de.  legg gjerne ut flere bilder :D

Endret av space-ace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...