Gå til innhold

Youngtimer; 1988 E34 520i - God sommer!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Får igjen bilen i dag, har vært på service.

Bytta vifterem, registerrem, vannpumpe, simring i registreret, gjort rent hele registeret, gått over alle slanger og klemmer,  bytta frostvæske, toppdekselpakning, gjort rent hele motoren og justert ventiler. Ufattelig deilig å ha dette gjort 😀

Endret av 316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6. juni 2017 at 20.17, 316 skrev:

Tusen takk. For noen år skulle jeg aldri ha E34, synes dem virket billige osv. Så feil kan man ta, skikkelig god kjøremaskin med nydelig komfort og lyden av en M20 er bare helt nydelig :)

Det er aldri for sent å se lyset 😉 De som disset meg for å snakke mye varmt om original E34 tilbake i 2012 da jeg kjøpte min...de er ganske stille om dagen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 316 skrev:

Tror nok du var den smarte i 2012 😀

Om det var så veldig smart vet jeg ikke, men jeg var kanskje litt heldig? Dette var jo en periode hvor E34 med liten motor ikke var verd noen ting, selv i flott original stand. Litt som med E39 i dag... Tror nok jeg måtte ha betalt noe mer i dag for min bil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp dette det hele handler om... å se/verdsette noe få andre ser/verdsetter. Noen ganger får man en bonus ved at ting blir mer verdt med årene, mens andre ganger må man nøye seg med gleden man har med tingene. Jeg liker tilgangen dere (du og 316) har til disse fine gamle bilene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...