Gå til innhold

Youngtimer; 1988 E34 520i - God sommer!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Tre bilder til fra lørdag, bilen er nå parkert da snøen lavet ned i går og det er spådd masse på fredag. Har da trolig kjørt de siste metrene i år. 

Skal bytte emblem bak, da det er litt patentert som man kan skimte på bilde. Skal også bytte dempere til panseret da dem er dårlige. Forslag til hvor man kjøper disse, vanskelig å bytte?

IMG_2787.JPGIMG_2800.JPGIMG_2809.JPG

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp på KOED :)

Regner med det er rimelig rett fram å bytte de. Sitter vel et klips på hver ende du skal vippe ut og så er det bare å ta av demperen. Kan være greit å enten ha en person til å holde panseret oppe eller en planke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.11.2016 at 21.40, Fredrik 90 skrev:

Flott å se at bilen står trygt og godt i garasje :) Kult det Norges merket bak på bilen, mange år siden jeg så ett sånt sist på en bil 

Har et til, kjøpte et på loppemarked for et par år siden og tenkte at det måtte jeg ha. Uåpnet i original eske! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til våren tenker jeg å bytte registerreim da det er noe usikkert når den ble byttet sist. Han jeg kjøpte den av sa at han hadde byttet "et par ganger" og han har kjørt bilen omtrent 35000, så det er antakelig ingen fare med unntak av at gummien i reima kan ha blitt gammel. 

 

Noen som har erfaring med hvor mye BMW tar for denne jobben?

Endret av 316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet iallfall at Bavaria er snill på prisen for eldre BMWer, de vil jo gjerne ha inn de som ikke kjører siste og nyeste modell også. Jeg har iallfall fått veldig gode priser hos Bavaria når jeg har hatt E34en der. Problemet er vel at mange som jobber på merkeverksteder i dag ikke var født en gang da M20 var i produksjon :P Med de har nå alltid en eller gammel kar igjen som husker hvordan disse bilene var satt sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.11.2016 at 14.16, 316 skrev:

Kommer bare til å vedlikeholde denne, ikke noen modifikasjoner. Vurderer dog å få tak i skvettlapper å ha bak også, da den bare har foran. Hva tror dere? 🤔

Personlig syns jeg det er langt penere uten, men hvis du gjør det for å beskytte lakk så er det jo forståelig :P Så stygt er det ikke, men penere uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

gratulerer med nydelig bil.   angrer såå gale på at jeg solte min e34 at jeg har lyst og grine.  den ble solgt på timen når jeg la den på finn.   får trøste meg med at det sikkert blir en ny en dag.  drømmen er en strøken m5.

 

min var også kjørt lite; 140.000.  utrolig fast og fin bli.  (den beste bilen jeg har hatt?!)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har denne bilen ja! Hehe,har sett den litt på facebook gruppa :) Ikke ofte man ser komplett verktøysett i bilen heller!
Du har ikke tenkt å ha skinnseter da eller annet interiør i bilen? Bilen ellers ser flott ut med fine og tidsriktige felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...