Gå til innhold

BMW E92 Neonblue


Eminent
 Share

Anbefalte innlegg

I dag har jeg kikket litt på frontfangere. Kom over en som er sinnsykt råååå synes jeg 😁 E92 lci m4 bumper converter. 

Denne er laget av ordentlig plastikk (samme som original fangere) og skal vist være den beste på markedet . 

Det ser sinnsykt sprekt ut, men alikevel er jeg litt usikker, hva synes dere ? 

IMG_0126.PNGIMG_0124.PNGIMG_0121.PNG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gabz skrev:

Har sett en E92 med denne for litt siden, og liker alltid biler som skiller seg ut, men ble ikke helt overbevist merket jeg :P 

Ja ikke sant ? Er et eller annet som ikke stemmer føler jeg. Hehe..  Tror ikke den ser så bra ut hvis man ser den fra siden. Føler at nederste del av fangeren stikker litt for langt ut :/ 

Beholder nok m-sport fangeren litt til :-D, bedre å kanskje investere litt i andre deler gjennom vinteren :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske så enig med dere . Når man ser litt mer detaljert på det så blir det faktisk ikke noe pent :?

Den kler best den originale M-sport fangeren. 

Men da tror jeg nok jeg går for en ny frontleppe, den jeg har nå passer ikke helt inn. Tror denne blir mye finere komplett sammen med m3 sideskjørt og extended sideskirts: 

 

eks:

image.jpegimage.jpeg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et gammelt bilde fra de første månedene da jeg kjøpte bilen :) Før jeg lakkerte speil, leppe, senking ect. (Tror jeg kjøpte felgene den uka hvis ikke jeg tar feil :) 

Bildet ble tatt på BMW dagene på Rudskogen :) 

 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å vaske bilen hele tiden, vokse og polere? 

 Jeg har en kamerat i Gøteborg som holder på med kjeramisk  lakkbeskyttelse. Er helt syke greier, anbefaler dette til alle. Legger  ut en video fra youtube . Se hele videoen man blir veldig imponert mot slutten , spesielt når de kaster Dritt/skittent vann på bilen.  Denne beskyttelsen varer i årevis.  Er veldig dyrt men verdt det, spesielt hvis du er lei å vaske felger. 

Planen er å påføre det på bilen min etter vinterlagring i år :) 

 

 

Endret av Eminent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Frode D skrev:

Uten tvil bra med coating, men hadde vært interessant se en 50/50 fordeling med coating/voks. Alt ser jo bra ut mot ubehandlet bil. :P

Er et ganske bra produkt, ja en 50/50 fordeling hadde nok vært midt i blinken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...