Gå til innhold

Pen 2003 330i SMG vurderes solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en flott 330i 2003 model som jeg vurderer å selge da jeg har flyttet til hovedstaden og ikke har plass til den her. 
I utgangspunktet skulle jeg bare bli til våren, men hvis jeg blir lenger så vil jeg nødig at den står seg i hjel på gårdsplassen hjemme. 

Det er noe småplukk jeg har tenkt til å ta i løpet av vinteren, men svarer gjerne på spørsmål hvis noen er interessert. 
Har ingen bilder her, for bilen står hjemme og dette ble litt spontant, men legger ved linken til den originale finn-anonsen fra 2014 for å gi en pekepinn. 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=47364040  

I mitt eie er følgende utført: 
- FSU byttet, Hella (Januar 2015)
- Skiftet samtlige tennplugger, Bosch (Mars 2015) 
- Bremser og skiver fra GS (Mai 2015)
- Radiator fra Hella (Juni 2015) 
- Likeretter på dynamo fra HUCO (September 2015)
- Full service på SMG, med bytte av Relé hos SSP Skien (Desember 2015) 
- Proff toning av bak- og samtlige sideruter (Juni 2015) Mener å huske at det er 35% bak og 50% på sidene. Ikke "rånesot" altså. 
- Nye bakdekk, sommer. Pilot Sport 4 (Juni 2016)

I tillegg er olje og filter byttet årlig, Castrol 5W-40 og Mobil1 10W-40 med Bosch filter. 

Ting jeg vet er feil nå: 
- Airbagsensor i pasasjersete (Har kjøpt sensormatten i Tyskland, men kan også fikses ved å bruke "juksemetoden". Sensoren følger med uansett)
- DVD-plate for GPS slitt. Derfor virker ikke GPS som den skal hele tiden (Får beskjed om å sette inn platen av og til) 
- Varme og styring av speil fungerer ikke. Mistenker defekt kretskort på førerside da jeg har demontert alt og funnet mye korosjon bak glass. Leter for tiden etter speil for å bytte/teste, da nytt koster 6 høvdinger.  

Har ikke peiling på hva hun er verdt, da det er lite lignende på Finn og hun har noen mangler nå. Kom gjerne med forslag til pris selv om du selv ikke er interessert. Det settes meget stor pris på. Km-stand er cirka 160k.

Hun går som en klokke og er utrolig morsom å kjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...