RemyNG

Remy's E39 535ia Eisenmann eksos på.

160 innlegg i dette emnet

Følger med her! 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Flott oppgradering med lys i håndtakene på denne flotte bilen din :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Ble visst en god del deler idag, mye skal selges men noe skal på bilen. Fikk henta noe deler fra en M5 så litt mye rart ble det. Kan nevne høyglans lister, dobble ruter, bakfanger og noe annet smått. 

Må få sortert litt var visst ikke litt. Fylte en transit og en henger med deler. 

received_10154720086291047.jpeg

viggo E34 liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at du har truffet en gullgruve av deler der!

Blir det å kjøpe m-sport framfanger og ny diffuser til bakfangeren så du får m-sport utv?

Doble ruter vil jeg virkelig anbefale å montere og ikke selge. Det er det utstyret jeg er mest fornøyd over å ha på min bil. Stor forskjell i lyd demping og i tillegg gjør det bilen din mer spesiell siden det ikke er så mange som har det! :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg vil si det ble en god gullgruve der, det ble veldig mye deler som jeg enda ikke har fått sortert ferdig enda. 

Helt riktig, det blir m fanger foran med T stykke i grillen da jeg har det liggende. Ny diffuser, rutene og høyglans listene blir montert på bilen til våren av. Siden det var hovedårsakene til jeg hentet dette i utgangspunktet. 

Fikk med M5 eksos og batterikasse men dette blir solgt da jeg ikke har planer om quad eksos på bilen. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Har begynt smått og demontere deledørene for lister og ruter. Men må først finne ut åssen jeg får ut ruta når den er den posisjonen den er i nå. 

Så også at det har irret under lakken på listene på mange av de så da blir det nok pusse de ned og få de lakkert opp igjen. 

IMG_20170112_114849.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Etter noen timer med arbeid med og få løs rutene, rengjort de, skrapt vekk lakkrester og lagt på solfilm på de bakerste så ser jeg meg fornøyd. Da er de klare for montering når den tid kommer.

IMG_20170115_134036.jpg

Thundercoil liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
32 minutter siden, Freakshow skrev:

hvor mørk solfilm ble det? :)

Usikker, var noe precut jeg hadde liggende. Er ikke mer enn røykt farge ser jeg. Helt greit er mest for og dempe solstrålen inn så det ikke blir så varmt inni. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig lekkert ut med dobble ruter. Du må lage en update på hvordan støynivået blir med dobble ruter :) 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
57 minutter siden, salnes34 skrev:

Er veldig spent på støynivået selv etter disse er montert på bilen. Så gjenstår og se hvor stor forskjellen er. 

Skal komme med en update når dette er gjort 😊 

salnes34 liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
16 minutes ago, RemyNG said:

Er veldig spent på støynivået selv etter disse er montert på bilen. Så gjenstår og se hvor stor forskjellen er. 

Skal komme med en update når dette er gjort 😊 

filme føre og etter bytte hadde jo vært en morsom ting og gjøre?! :D

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
21 minutter siden, Jimbo92 skrev:

filme føre og etter bytte hadde jo vært en morsom ting og gjøre?! :D

Skal ta og få filmet det, så får vi se åssen jeg klarer og få fram lyd støy knyttet rundt vinduet. 

Jimbo92 liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, RemyNG skrev:

Usikker, var noe precut jeg hadde liggende. Er ikke mer enn røykt farge ser jeg. Helt greit er mest for og dempe solstrålen inn så det ikke blir så varmt inni. 

okey, men det hjelper jo ganske greit selv bare det! :D

2 timer siden, RemyNG skrev:

Skal ta og få filmet det, så får vi se åssen jeg klarer og få fram lyd støy knyttet rundt vinduet. 

har du go pro? bruker å være ganske grei mic på de mtp støy ^^

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå